“Gå et annet sted og spis!”
Anmeldelse av Knøtten Kro

Knøtten Kro
Vurdert som nr. 5 av 12 Restauranter i Lyngdal
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Familie på fem. Pizza...?! Var den fra fryseren tro? Den var iallefall knapt spiselig. Blir Piri Piri eller Pizzabakeren på oss en annen gang.

Takk, Tippetuppa

Anmeldt 29. juni 2021

Et spisested som absolutt ikke serverer typisk jallamat. Hjemmelagde pita- og hamburgerbrød, aioli, marinert biffkjøtt mm. Fantastisk god mat, i særklasse. Anbefaler club sandwich og pita med biffkjøtt! De har også gode glutenfrie alternativer, baker egne brød her også.

Takk, elinh867
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Svært skuffet over høy pris og veldig liten porsjon. Norges dyreste kilopris? Neste gang jeg er litt sulten prøver jeg alle andre alternativer i Lyngdal.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Dykker007
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte løvstek i pita med pommes frites. Helt ok mat til ok pris. Greit når man ønsker et kjapt måltid.

Takk, Lavendel98
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Løvstek i Pita er et must hos Knotten kro.
Vennvittig god.
Resten av menyen er også «gatekjøkkenmat», men smaker så mye bedre enn andre tilsvarende steder.

Anbefaler om du er i Lyngdal

3  Takk, torem491

Reisende som så på Knøtten Kro, så også på

Har du vært i Knøtten Kro? Del dine erfaringer!