“Gode kanelboller 👍”

Edgar’s Bakeri Og Konditori
Vurdert som nr. 6 av 12 Restauranter i Lyngdal
Anmeldt 31. juli 2021

Kanelboller, napoleonskake og cookie. Alt falt i smak hos familie på fem. Dyrt, og nesten verd hver krone.

Takk, Tippetuppa

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Club sandwich på 2 små skiver nærmest uten dressing, salat eller tomat. Rikelig med kylling og bacon. Chips ved siden av. 120 kr er grov overpris.
Mandelstang var langt bedre; ikke tørr og ikke for søt. Håper de fikk pris for dette heller enn sandwichene sine.

Takk, EinarDahle
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk bakverk. Må prøves. Ikke rart det ble kåret til Norges beste bakeri i 2018. Vel fortjent.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, Annekath2014
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Vi tok hver vår kylling sandwich og kaneldrøm. Fantastisk. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Nicolay S
Anmeldt 4. april 2019

Edgar´s Bakeri er kjent for sine kaneldrømmer. Men jeg liker best sitronrullene :).
En sitronrull og en god kopp kaffe, den beste "take-away" starten på dagen.

Dato for besøk: april 2019
Takk, kvbaelen

Reisende som så på Edgar’s Bakeri Og Konditori, så også på

Har du vært i Edgar’s Bakeri Og Konditori? Del dine erfaringer!