“Vår Norges tur”

Edgar’s Bakeri Og Konditori
Vurdert som nr. 6 av 12 Restauranter i Lyngdal
Anmeldt 4. august 2021

På veien hjem, så valgte vi å stoppe her og tenkte at siden det var et bakeri, så ville vi finne noe godt.
Men horna som vi valgte var ikke ferske dessverre. Tørre og seige og man ble sliten i munnen av å tygge horna. Burde vel ha klaga

Takk, AST81

Anmeldt 31. juli 2021

Kanelboller, napoleonskake og cookie. Alt falt i smak hos familie på fem. Dyrt, og nesten verd hver krone.

Takk, Tippetuppa
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Club sandwich på 2 små skiver nærmest uten dressing, salat eller tomat. Rikelig med kylling og bacon. Chips ved siden av. 120 kr er grov overpris.
Mandelstang var langt bedre; ikke tørr og ikke for søt. Håper de fikk pris for dette heller enn sandwichene sine.

Takk, EinarDahle
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk bakverk. Må prøves. Ikke rart det ble kåret til Norges beste bakeri i 2018. Vel fortjent.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, Annekath2014
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Vi tok hver vår kylling sandwich og kaneldrøm. Fantastisk. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Nicolay S

Reisende som så på Edgar’s Bakeri Og Konditori, så også på

Har du vært i Edgar’s Bakeri Og Konditori? Del dine erfaringer!