Travelocity
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Svært hyggelige ansatte, greie rom med god plass. Ok bad. Frokost bra, ferske bakevarer og god smoothie, ellers litt lite «dessert» til frokosten. Gratis parkering rett ved inngangsdøren. Gratis og greit trådløst nett.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Oddie99
Anmeldt 3. september 2018

Bodde der to netter i forbindelse med et større arrangement. Beliggenhet, med utsyn mot strand og oljerigger i opplag var fantastisk. Maten likeså: Velgjort, vakker og velsmakende. Hadde rom mot en tettpakket campingplass, så det utsynet var ikke spesielt vakkert. Rommet var stort og deilig, men uten særpreg (bare for å ha nevnt det).

Romtips: Spander på deg et rom mot sjøen.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, RolfH682
Anmeldt 31. juli 2018

Helt fantastisk service! Bedre kundebehandling skal en lete lenge etter på norske hotell. Perfekt lokasjon ved stranden og badelandet. Anbefales spesielt for småbarnsfamilier, da det er både gratis inngang til badeland, eget lekerom og badestrand bare meter utenfor døra. God frokost, hyggelig personale og gode senger. Vi fikk rom på bakkeplan ut mot stranden og dette var et stort pluss.

Takk, Sannikar
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi skulle på en ukes bilferie rundt om i sør Skandinavia. Vi startet hjemmefra uten noen plan bortsett fra at vi ville innom Danmark og Sverige på vår tur. På ettermiddag/ kveld sjekket vi via TripAdvisor om ledige hotell i nærheten. Det var et ledig i Lyngør, og da booket vi det. Da vi kom ned var det sent på ettermiddagen, og det virket folksomt. Vi fant (siste) parkeringsplass framfor hotellet, og sjekket inn. Vi fikk et rom på fremsiden med en liten terrasse. Rommet virket ok. Jeg hadde bodd her et døgn (på forretningsreise) for mange år siden. Betjeningen var hyggelig. Vi hadde ikke spist så mye på veien, så vi bestilte oss en enkel middag på kvelden. Jeg spiste til forrett en fiskesuppe. Fisken varm og god, men med den var skummet (ikke kremet) og det var sånn midt på treet. Til hovedrett hadde jeg en lefse (pitabrød?) med pulled chicken. Midt på treet. Partner hadde villaks. Litt tørr. Midt på treet. Vi tok et par glass hvitvin og gikk på rommet/ terasen. Det skjemmet litt for utsikten at det låto eldre oljeplattformer midt i synleia, men det vitnet om industri, og det skal man ikke klage på. Betalte Kr. 1.500,- for rommet. Vi betalte kr. 1.045, for middag og to glass vin. Det synes jeg var litt i overkant tatt i betraktningen av mat opplevelsen.

1  Takk, AndersZorn
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestemt oss for å ta 4 netter på Rosfjord Strandhotell og det angret vi overhodet ikke på. Første som møtte oss i resepsjonen var en utrolig koselig dame, og allerede da visste vi at dette kom til å bli bra. Vi hadde bestilt familierom siden vi har to barn. Stort og fint rom med terrasse mot omgivelsene og stranden. Hotellet var også behjelpelig med seng til vår 8 mnd gamle sønn.

Hotellfrokosten var også en positiv opplevelse, her fikk vi masse god mat og manglet ingenting. En annen ting som også er flott her er at man får billetter til badeland hver dag, en billett pr gjest hver dag man er der og det sparte vi masse penger på.

Tusen takk for at dere gjorde oppholdet vårt fantastisk, Rosfjord Strandhotell!

Takk, johnmagned