Booking.comUSD 171
Travelocity
eDreamsUSD 171
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Helt strålende

Flott opplevelse med god service, flott nærområde og masse muligheter for barna. Fri inngang til sørlandsbadet er også et stort pluss, perfekt sted om været ikke skulle være det beste.

Flott strand og utsikt fra hotellet. Vi bodde 2 barnefamilier i 1 etasje mot stranden. Topp at ungene løper å koser seg på plenen utenfor.

Vi kommer tilbake, og bestiller leilighet neste gang.

1  Takk, Liseng75
Anmeldt 26. juli 2020

Vært her på vinterstid, første gang på sommeren. Fant ingen ledig rom på nett, skrev epost. Fikk familierom, litt over kr 2000. Stort og romslig rom, helt perfekt for barnefamilier. Stort bad. Grei str på seng. Sofa slås ut til dobbeltseng (hard, ikke særlig behagelig). Minibar. Var inkl frokost (servering ved bord pga korona. Altfor få ansatte, gjorde at vi ikke fikk gitt beskjed dersom det var noe). Badeland inkl, dårlig at det ikke ble tilbudt ved innsjekk eller utsjekk. Måtte si ifra. Burde ikke vært nødvendig. Stor parkeringsplass. Campingplass rett ved hotellet. Stor lekeplass.

1  Takk, Vany90
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Strålende opplevelse med god service, flott nærområde og masse muligheter for barna. Fri inngang til sørlandsbadet er også et stort pluss, perfekt sted om været ikke skulle være det beste.

Vi kommer tilbake

1  Takk, stegaboy
Anmeldt 10. juli 2020

Veldig flott hotell med veldig god service, de som jobber der gjør en super jobb. Prisen for overnatting var god pris, når du får billetter til badeland og frokost inkl. Frokosten var veldig bra laget til. Utføre har du stor lekeplass og flott stor strand. Det er og gå avstand til badelandet.

Hvis jeg skal være litt prippen, så synes jeg det var litt stiv pris på maten i restauranten, men veldig god mat.

Hotell rommet var veldig flott og stort, terrassen var og store, her burde de kanskje vasket glassrekkverket.

Kjempe kjekke plass for store og små. Her skal vi igjen.

Takk, C1092KHdavide
Anmeldt 24. februar 2020

Gjennomsnittlig greit hotell. Store rom og gode konferansefasiliteter. Hyggelig og oppmerksom betjening. På mitt rom fant jeg hår og såpesøl i dusjen, og det trekker en del ned. Men vi var mange i lag, og ingen andre klaget på dette. Derfor håper jeg for hotellets skyld at det var en engangshendelse.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Mads-Yngvar F
Rosfjord, Kundeansvarlig på Rosfjord Strandhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Hei Mads-Yngvar F.

Tusen takk for tilbakemelding vedr. ditt opphold hos oss.
Setter veldig pris på at du gir beskjed vedr. ditt værelse og dette er nok ett engangshendelse, men jeg tar dette videre med vår husøkonomavdeling.
Håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en annen anledning.

Med vennlig hilsen Oddny, Rosfjord Strandhotell