Gratis avbestilling frem til 01.10.22
Agoda.comUSD 173
Anmeldt 8. juli 2021

Privateid hotell. Hvis du er vant å bo på et vanlig kjedehotell med full fleksibilitet blir du nok veldig skuffet - amatørmessig opplegg her. Det begynte med depositum på 2000(!)som skulle betales 2 uker før og ikke kunne refunderes. Oppholdet kunne ikke forkortes etter innsjekk heller for "våre gjester liker oss uansett vær og vind" Ved innsjekk spurte jeg om å få kopi av meny da vi skulle spise middag neste dag. Neste dag kom vi til en annen meny for da var den byttet! Pga allergi fikk jeg ikke bestille det jeg skulle... Visste ikke dem kvelden før at meny skulle byttes dagen etter? Det står også at billetter til Sørlandsbadet er inkludert. Spurte ved innsjekk hvordan det funker - det var bare å komme til resepsjon og få billetter fikk jeg beskjed! Vel med 2 barn i badetruser kom vi til resepsjon og det var slett ikke så enkelt! Billetter MÅ bestilles på forhånd til et bestemt tidspunkt. Det er helt ok, men kunne vi få beskjed om det? Det verste av alt at resepsjon gjorde ikke et forsøk å løse situasjonen. Vi foreslo å kjøpe billetter selv og få dem refundert - nei det var ikke aktuelt. Konkljusjon: ikke mere privateide hoteller

Takk, julialP5646FB
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Har bodd her noen ganger i forbindelse med jobb. Stedet er fantastisk og utsikten helt upåklagelig. Har bodd i rene og pene leiligheter. Stedet egner seg like godt for jobbreiser som for familier som er på ferie. Kommer garantert tilbake hit.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, tiamariagh
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Veldig koselig plass nær strand og sørlandsbadet. Kjekt for barn. Koselig lekeplass ute med hoppepute og lekeapparat.
45 min kjøretur til Lindesnes.
Hotellrommet var rent og helt ok. Litt sterilt, men gode senger. Ingen sjampo/balsam/lotion.
Restauranten hadde god mat, men lite utvalg.
Siden de ikke har egen lunsjmeny blir nok denne menyen kjedelig om man skal være her en stund.
Skulle gjerne hatt en egen lunsjmeny med litt enklere mat. Sandwich, salat.
Var ikke så mange alternativer til mat i nærheten heller. Skulle gjerne spist på Under som har Michelin-stjerne. Men ha må man booke lang tid i forveien. Så er det en stund til du skal bør du Google å se om du får med deg den opplevelsen!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, StineMB
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Helt strålende

Flott opplevelse med god service, flott nærområde og masse muligheter for barna. Fri inngang til sørlandsbadet er også et stort pluss, perfekt sted om været ikke skulle være det beste.

Flott strand og utsikt fra hotellet. Vi bodde 2 barnefamilier i 1 etasje mot stranden. Topp at ungene løper å koser seg på plenen utenfor.

Vi kommer tilbake, og bestiller leilighet neste gang.

1  Takk, Liseng75
Anmeldt 26. juli 2020

Vært her på vinterstid, første gang på sommeren. Fant ingen ledig rom på nett, skrev epost. Fikk familierom, litt over kr 2000. Stort og romslig rom, helt perfekt for barnefamilier. Stort bad. Grei str på seng. Sofa slås ut til dobbeltseng (hard, ikke særlig behagelig). Minibar. Var inkl frokost (servering ved bord pga korona. Altfor få ansatte, gjorde at vi ikke fikk gitt beskjed dersom det var noe). Badeland inkl, dårlig at det ikke ble tilbudt ved innsjekk eller utsjekk. Måtte si ifra. Burde ikke vært nødvendig. Stor parkeringsplass. Campingplass rett ved hotellet. Stor lekeplass.

1  Takk, Vany90