“Sjø - en smaksopplevelse i særklasse”
Anmeldelse av Sjø

Sjø
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Lyngdal
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Anbefaler Sjø i Lyngdal på det varmeste. Hyggelig atmosfære og utadvendt, trivelig personale. Maten er i særklasse bra. Den både smaker utsøkt og metter i månn. Er du i Lyngdal MÅ du innom sjø!!

Takk, Tactec

Anmeldt 30. juli 2021

Nydelig 3-retters middag, servert av kunnskapsrike og serviceinnstilt personale. Virkelig en god opplevelse

Takk, Carl-Ole T
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant med blid betjening. Kjempe god, fersk mat. Enkel meny som er den sterkeste side - jeg trenger ikke komplisert meny, jeg ønsker god matopplevelser som minner meg om hjemmelaget mat, delt med de nærmeste. Spiser du hos Sjø restauranten får du sikkert denne opplevelsen.

Takk, Agnieszka M
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Familien hadde lyst på god sjømat og fant denne perlen mitt i Lyngdal sentrum. Vi ble møtt av en flink servitør som tok oss gjennom menyen. Jeg valgte en av rettene i 3 retters menyen og ble ikke skuffet. Dette er kokker som brenner for maten de lager. Alt av fisken skal utnyttes, smakene fremheves og balanseres på en flott måte mot fisken. Min partner var veldig fornøyd med sine retter. Det er med fryd jeg gir denne anmeldelsen.

Takk, Foodie1679
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og en nydelig opplevelse! Synes alle som liker sjømat burde dra hit. Maten var virkelig 10/10 og stedet var rolig og pent.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, aurorani

Reisende som så på Sjø, så også på

Har du vært i Sjø? Del dine erfaringer!