“Bryllupsdag med svigers”
Anmeldelse av Sjø

Sjø
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Lyngdal
Anmeldt 18. august 2021

Vi hadde dagens tre-retter, og bedre sei har jeg aldri smakt. Piggvaren til forrett var kjempegod, og sorbeten til dessert var en verdig avslutning. Det er en selvfølge at vi kommer igjen

Takk, BCastb

Anmeldt 2. august 2021

En udelt positiv opplevelse, vi bestilte fiskesuppe med tilhørende brød og smør. Rask servering og flott presentasjon av mat. Suppen smakte nydelig, blir ikke siste gang vi besøker Sjø.

Takk, 246kjetilb
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Anbefaler Sjø i Lyngdal på det varmeste. Hyggelig atmosfære og utadvendt, trivelig personale. Maten er i særklasse bra. Den både smaker utsøkt og metter i månn. Er du i Lyngdal MÅ du innom sjø!!

Takk, Tactec
Anmeldt 30. juli 2021

Nydelig 3-retters middag, servert av kunnskapsrike og serviceinnstilt personale. Virkelig en god opplevelse

Takk, Carl-Ole T
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant med blid betjening. Kjempe god, fersk mat. Enkel meny som er den sterkeste side - jeg trenger ikke komplisert meny, jeg ønsker god matopplevelser som minner meg om hjemmelaget mat, delt med de nærmeste. Spiser du hos Sjø restauranten får du sikkert denne opplevelsen.

Takk, Agnieszka M

Reisende som så på Sjø, så også på

Har du vært i Sjø? Del dine erfaringer!