Supert badeland

Supert badeland for vår familie. Her kunne ungene boltre seg i stupetårn, bølgebasseng, sklier og... les mer

Anmeldt 30. juli 2020
phovland
Egersund, Norge
Gøy!

Urolig kjekt for ungene. Stor koste seg inne og ute , god mat å rent. Hyggelig betjening. Kommer... les mer

Anmeldt 5. juli 2020
cathrinem2018

Anmeldt 5. juli 2020

Urolig kjekt for ungene.
Stor koste seg inne og ute , god mat å rent.
Hyggelig betjening.
Kommer tilbake snart.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, cathrinem2018
Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Gratis inngang via Rosfjord fjordhotell måtte vi selvsagt benytte oss av
Både store og små kosa seg masse i de timene vi var her. Forskjellige ting å finne på etter hvilket nivå svømmeferdighetene er på.
Veldig moro med bølgebasseng, sklie og hinderløype

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, AnitaSonge
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, kjekke bassenger og sklier. Alle i familien var veldig fornøyd. Her kommer vi igjen.

Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 697christiang
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Dette er et fint og barnevennlig badeland med noe for alle. Beliggenheten er helt fantastisk rett ved havet og stranden.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Birgit K
Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Sørlandsbadet ligger idyllisk til ved Rosfjorden, om sommeren er det muligheter for å bade ute. Med det er et sjøbad inne også som holder en frisk temperatur. Det er egen avdeling med sauna, steambad og varmt og kalt basseng. Det er mange leker for både voksne og barn og det er også muligheter for å svømme i et 25 m basseng. Det er også stupemuligheter mm.

Dato for opplevelse: mars 2019
1  Takk, 63jarleh