Gøy!

Urolig kjekt for ungene. Stor koste seg inne og ute , god mat å rent. Hyggelig betjening. Kommer... les mer

Anmeldt 5. juli 2020
cathrinem2018
Avslappende

Gratis inngang via Rosfjord fjordhotell måtte vi selvsagt benytte oss av 😊 Både store og små kosa... les mer

Anmeldt 22. oktober 2019
AnitaSonge
Sørlandet, Norge

Anmeldt 18. juli 2020

Sørlandsbadet sier på sin facebook side
18.07.20 "Mange ønsker å besøke oss i dag. Vi forholder oss til nasjonale bestemmelser til Covid-19 og må begrense besøkende i badet.". Dette høres kanskje fint ut, men når alle badelandets gjester må stå tett i tett i gangen å vente på å komme inn vil jeg driste meg til å si at de ikke overholder de nasjonale bestemmelsene til Covid-19. Når vi må stå flere timer som "sild i tønne" i gangen utenfor hjelper det lite at de ikke slipper flere folk inn i badet på en gang. Uprofesjonelt!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Magnargrodem
Anmeldt 5. juli 2020

Urolig kjekt for ungene.
Stor koste seg inne og ute , god mat å rent.
Hyggelig betjening.
Kommer tilbake snart.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, cathrinem2018
Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Gratis inngang via Rosfjord fjordhotell måtte vi selvsagt benytte oss av
Både store og små kosa seg masse i de timene vi var her. Forskjellige ting å finne på etter hvilket nivå svømmeferdighetene er på.
Veldig moro med bølgebasseng, sklie og hinderløype

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, AnitaSonge
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, kjekke bassenger og sklier. Alle i familien var veldig fornøyd. Her kommer vi igjen.

Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 697christiang
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Dette er et fint og barnevennlig badeland med noe for alle. Beliggenheten er helt fantastisk rett ved havet og stranden.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Birgit K