Vidar E
    55.1 km fra Paulsens Hotell
    Ved stranden
    Se flere hoteller i Lyngdal
    Anmeldt 23. juni 2019

Hotellet hadde veldig sjarm fra en tidsepoke som ofte blir glemt, for to karer på mc weekend tur var rommene helt ok. Sengen av gammel årgang fikk jeg en god natts søvn og bad på rommet var innafor. Det som gjorde oppholdet negativt var på morgenen og flere hadde ønske om frokost kl.08.00 og ingen ting var i orden, heldigvis hadde en av gjestene tlfnr til eier og fikk gitt beskjed. Kom raskt en syklende og frokosten (brød og pålegg) var på bordet raskt. Prisen var høy i forhold til servicen og opphold.

Dato for oppholdet: juni 2019
    • Reisetype: Reiste med venner
    Takk, Jens Petter J
    Anmeldt 31. mars 2019

Som å få rom på et museum. Vegger, dører, møbler og innventar er fra tidlig 1900-talet, fantastisk tatt vare på.
    Likevel behaglige rom og senger, god middag og frokost. Servisen er personlig og hyggelig!
    Vi kommer igjen!!

Dato for oppholdet: mars 2019
    Takk, kjbo123
    Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

En avslappende oase med genuin atmosfære i Lyngdal sentrum. Fiskesuppe -med brød-av en annen verden. Havnet og uforvarende opp i fredagsquiz, som var et meget kjekt innslag om kvelden. Mange timer tilbragt med å lese ukeblader fra 1930-1975, mange skatter de har samlet på hos Paulsen der! Passer nok best for voksne her. Dette er stedet å ta inn når man er på vandring!

Dato for oppholdet: august 2018
    Reisetype: Reiste alene
    Takk, TottoTalong
    Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Et fantastisk hotell med all sjel som følger med når det er bygget i 1894. Masse historie og man opplever en atmosfære som er helt nydelig. Det knirker i dører, det er originale møbler og masse bilder. Vi hadde det helt topp og ble utrolig overrasket over de gode sengene.
    Alt er i gammel stil og det må man være innstil på når man bor her. Du deler bad med andre men dette går helt fint så lenge alle har normal folkeskikk og rydder etter seg. Min sønn på 10 fikk masse historisk innputt og ble overrasket over mye av det som ble fortalt om tiden som var før. Man kan lese seg til mye men å oppleve det selv gir større inntrykk. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, Christine E
    Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig hotell, men veldig lytt mellom rommene. Mye trafikk på veien utenfor, vanskelig og sove. Hyggelige ansatte. God mat i resturantene. Litt korte senger, ellers Ok hyggelig rom. Gammelt men sjarmerende.

Dato for oppholdet: juni 2018
    Takk, larsk305