jorunn
    19.4 km fra Paulsens Hotell
    63.9 km fra Paulsens Hotell
    Se flere hoteller i Lyngdal
    Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Liker du rustikk sjarm, fantastisk god mat og god service - vil du ikke bli skuffet. Maten er det ikke mulig å bli skuffet over. En himmelsk fiskesuppe. Verdt turen i seg selv. Hamburgeren var også fantastisk.

Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, AMG68
    Anmeldt 26. juli 2020

Vi fikk servert en veldig god fiskesuppe, antakeligvis den beste vi har smakt. Hyggelig vertskap som fortalte om historien til hotellet. Rolig og autentisk atmosfære. Absolutt verdt et besøk. Levende lys, behagelig bakgrunnsmusikk, antikke møbler, koselig hage.

Takk, 514elinu
    Anmeldt 9. juni 2020

Fasinerende interiør, alt fra tidlig 1900 tallet, mange fine detaljer, blondeduker, gamle stoler med broderte seter, etasjeovn. Ett hotel vi kommer til å huske lenge. Dyktig kokke med kjærlighet for mat, hjemmelagde kaker og flink med tilpassing til matintoleranse. Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, 176wencheb
    Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Stor og god frokost, deilig seng, massevis av sjarm og trivelige og hjelpsomme folk på huset. Mykje lys og mykje varme - godt for en trønder som har forvilla seg til Sørlandet. Skulle bare være en natt for å ta en titt, da jeg hadde blitt tipsa om plassen - ble fire netter tilsammen😊

Dato for oppholdet: februar 2020
    Takk, l0visel
    Anmeldt 17. november 2019

Fantastisk mat og omgivelser! Vi feiret bestemors 70 årsdag i en gammel stue fra slutten av 1800-tallet.Julematen var nydelig, alt var hjemmelaget og dessertbordet bugnet. Paulsen hotell og Cafe er verdt en tur til Lyngdal alene.

Dato for oppholdet: november 2019
    Takk, Elenmidtveit