eDreams
Agoda.com
Priceline
Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

Fint gammelt hotell og hyggelig vertskap. Koselige rom med mange gamle gjenstander. Følte nesten jeg reiste 100år tilbake i tiden. Knirk i gulvet og do der du må trekke i snora var sjarmerende. Frokosten var god, servert på tallerken i disse koronatider. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, oturen
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Liker du rustikk sjarm, fantastisk god mat og god service - vil du ikke bli skuffet. Maten er det ikke mulig å bli skuffet over. En himmelsk fiskesuppe. Verdt turen i seg selv. Hamburgeren var også fantastisk.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, AMG68
Anmeldt 26. juli 2020

Vi fikk servert en veldig god fiskesuppe, antakeligvis den beste vi har smakt. Hyggelig vertskap som fortalte om historien til hotellet. Rolig og autentisk atmosfære. Absolutt verdt et besøk. Levende lys, behagelig bakgrunnsmusikk, antikke møbler, koselig hage.

Takk, 514elinu
Anmeldt 9. juni 2020

Fasinerende interiør, alt fra tidlig 1900 tallet, mange fine detaljer, blondeduker, gamle stoler med broderte seter, etasjeovn. Ett hotel vi kommer til å huske lenge. Dyktig kokke med kjærlighet for mat, hjemmelagde kaker og flink med tilpassing til matintoleranse. Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 176wencheb
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Stor og god frokost, deilig seng, massevis av sjarm og trivelige og hjelpsomme folk på huset. Mykje lys og mykje varme - godt for en trønder som har forvilla seg til Sørlandet. Skulle bare være en natt for å ta en titt, da jeg hadde blitt tipsa om plassen - ble fire netter tilsammen

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, l0visel