Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Vi har for 16 året på rad hatt ei flott uke på Kvavik camping. Hyggelig betjening i kiosken, og det holdes rent og fint i sanitær bygget. Fineste stranden, den er finkornet og veldig langgrunn, passer veldig godt med barn.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, R7920AZmonicas
Anmeldt 28. juli 2015

Dato for oppholdet: juli 2015
Anmeldt 22. juni 2018

Romtips: Mijn mening gaat over de camping, niet over een hotel.
Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter