Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Etter 1 veke på div camping på sørlandet var det supert og komme hit. Alt svarte til forventningane, både personale, sanitæranlegg og området! Skogen mot stranda er super for tur, både spaser lg jogg. Litt vind når me var her, men sandstranda var nydelig. Me kjem nok igjen!

Takk, Sogningen
Anmeldt 5. juli 2020

Fantastisk spontan tur med barna mine i telt første gang, uken etter leide vi hytte.
Veldig fin strand rett ved campingen.
Det var også en kjempe bra lekeplass så barna koste seg på hele kvelden.
Vi kommer snart tilbake !

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, cathrinem2018
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Dårlige senger, måtte sove på sofa, ikke noe gøy med unger løpende rundt og stikkontakt henger helt ut av veggen. Veldig skittent, dårlig med kjøkken utstyr. 3 kniver og 3 gafler på en 4 manns leilighet.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Bettina O
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Vi har for 16 året på rad hatt ei flott uke på Kvavik camping. Hyggelig betjening i kiosken, og det holdes rent og fint i sanitær bygget. Fineste stranden, den er finkornet og veldig langgrunn, passer veldig godt med barn.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, R7920AZmonicas