“Lunsj på reise ”
Anmeldelse av Jonas B. Lyngdal

Jonas B. Lyngdal
Vurdert som nr. 9 av 12 Restauranter i Lyngdal
Kjøkken: Pizza
Beskrivelse: Italian Diner, det beste fra begge verdener. Amerikans pizza og italiensk pasta, i tillegg til mange andre smakfulle retter. Vi kan love deg en eventyrlig matopplevelse, en inspirert og dyktig betjening og en uformell atmosfære. Vi holder til midt i Lyngdal sentrum, i Lyngdal kulturhus.
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Besøket begynte med en unge og uhøflig servitrise som mente vi borde ventet ute, da vi skulle sette oss ned ved ett ledige bord med minst 2 meters avstand fra de andre gjester.
Vi fikk sitte ved inngangsdør i stellet men etter 5 minutter gir hun samme bord til andre gjester
Lit rotet med bestillinger, ikke så rart når man leker med mobilen hele tiden
Kan ikke klage på smaken av min hamburger men det kunde vert lit mer presentabel for det priset

NB! 1 meters regel eksisterte ikke leger, da det kom mange gjester etter oss

Takk, 74azitag

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Unngå om du kan! Dårlig service, kald mat, tar fryktelig lang tid og ingen informasjon! Masse kø utenfor og servitører som ser en annen vei

1  Takk, hilder79
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Nydele mat, og passelig porsjon. God service og hyggele personale. Litt problemer med bestilling via Appen, men løste seg fint i baren.

Takk, Sogningen
Anmeldt 21. mai 2020 via mobile enheter

Pretty space. Hyggelig service . Trengte absolutt ikke mer på en Helligdag :).
Vi skulle til Paulsens Hotell . De hadde ikke mat service så anbefalte Jonas B.
Og det gikk veldig bra!

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, carolinav560
Anmeldt 2. mars 2020

Visst du noen gang skal her. Ikke bestil Italiensk Pizza. Er tjukk crust. Er sikker på at det er same oppskrift som i den amerikanske pizza deigen. En Italiensk Pizza skal være tynn. Å når prisen er så høy som den er forventer jeg en god Pizza Margherita som er tynn. Ikke fersk basilikum heller til denne prisen, kunne forstått det om den var billigere. Sier selv at det er en Italiensk Dinner vet ikke helt hva dei mener med det. Kan ikke si noe om den andre maten, siden jeg bare prøvde Italiensk Pizza. Ikke verdens beste service heller litt tamt. Må si jeg ble skuffet når det var så høye priser.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, yellowreviews

Reisende som så på Jonas B. Lyngdal, så også på

Har du vært i Jonas B. Lyngdal? Del dine erfaringer!