Utsøkte delikatesser

Her finner vi gode råvarer fra havet. Ferskere fisk må du fiske selv. Her har de også ferdig... les mer

Anmeldt 5. august 2020
phovland
Egersund, Norge
Hit vil jeg tilbake

Vi bodde et par netter på Lindesnes Havshotell, og oppdaget da Jentan på Båly. Og det var et... les mer

Anmeldt 26. juli 2020
LineH79
Norge

Anmeldt 6. juli 2020

Hva er vel bedre enn ei god varm fiskekake i handa midt ute i havgapet? Fantastiske gode varme fiskekaker til kun 10 kr. stk.! Det er bra.
Trakk litt ned at de ikke hadde noe spesielt for barn. Altså de hadde vanligvis pommes frites, men var utsolgt denne dagen. De hadde forhåndsvarmet søtpotet fries som var litt myke og lunken i forhold til prisen. Litt dyre lokal varer (150,- for en flaske eplemost 0,7 l)

Men en perle av en butikk med hyggelige ansatte!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Terje B
Anmeldt 18. desember 2019 via mobile enheter

Er du i nærheten, bør du smake noe av det de lager her, F. Eks fiskekaker.
Mye god fiskemat i et trivelig utsalg. Kjøp gjerne noe med deg og sett deg ut på brygga eller langs kanalen og spis mens du ser på båttrafikken.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Jan-Erik Søvik H
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Kjempekoselig spisested med uteservering. Her selger de en god fiskesuppe og gode fiskekaker til en veldig god pris! Hyggelig å spise utendørs og de har en kjekk sandkasse for ungene på kaien. De selger også noen lokale varer som saft og andre matvarer. De stenger litt tidlig på lørdagen (15.00).

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, X6633OEsandraf
Anmeldt 20. april 2019

Fantastisk kvalitet og store smaksopplevelser til fornuftige priser.
Deres fiskesuppe, fiskekaker, fiskepudding smaker utrolig bra. Ta med eller spis inne / ute :)
Hyggelige lokaler i fantastiske Båly, gjør dette til et "must" stopp når du reiser i regionen.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, SteinRogerB
Anmeldt 9. juli 2018

Beste fiskekaker som finns. Vårruller med fisk og kjøtt smakte fortreffelig. Åpent på søndager i sommersesongen-Vert ett besøk.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, irakesile