“Veldig god wrap”
Anmeldelse av Le Bistro Spangereid - STENGT

Le Bistro Spangereid
Beskrivelse: Le Bistro er en kafé i Spangereid ved siden av kanalen, hvor vi serverer belgiske lunsjretter og desserter med en fransk finishing touch. Belgiske retter laget med ferske norske ingredienser, et glass fransk vin ved siden av og belgisk sjokolade med en deilig kopp kaffe som dessert. Velkommen til Le Bistro Spangereid!
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig beliggenhet med sol på uteserveringen. Pent og delikat inne.
God mat, raskt og vennlig service. Anbefaler italiensk wrap sterkt.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, carinamaarud

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en tilfeldig friuke her i Sprangereid. Med lånt båt så vi denne finne restauranten langs med kanalen. Sitte her å kikke på båter som seiler forbi er en opplevelse i seg selv. Maten og personalet leverte langt over forventning. Vi hygget oss i solen ute og fikk god service av oppmerksomme servitører. Vår lille hund fikk vann i skål uten at vi spurte ❤️
Vi kommer lett tilbake

Takk, OveG
kvbaelen, General Manager på Le Bistro Spangereid, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Tusen takk for disse fine ord. Så godt å høre at dere koste dere. Dere er alltid hjertelig velkommen <3

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Plassen var nydelig. Synd de brukte 45 minutter fra bestilling til maten ble servert. Flere i lokalet lurte på om de hadde glemt maten deres på grunn av lang ventetid. Vi bestillte toast og fiskesuppe. Suppen var ok, men kjedelig og vannete, brødet smakte halvstekt og butikkjøpt. Toasten var smakløs og en lite forseggjort salat.
Svært synd maten var så dårlig for dette var flotte lokaler og et godt utgangspunkt for en super lunsj.

Takk, 601olekristiana
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Heilt topp mat rett ved kanalen. God service! Fantastisk beliggenhet. Rikholdig meny og fine priser. Anbefaler tapas tallerken.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Skofus
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat, vi testet flere supper, smørbrød og desserter. Utrolig hyggelig og imøtekommende personale i flotte lokaler og omgivelser. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Cknut