Verdt ett besøk!

Fint fyr med mye historie. Gøy og spennende å gå opp i fyret, men også mye annet å se på i området... les mer

Anmeldt 6 dager siden
RagBerg
Nesoddtangen, Norge
Fantastisk natur og en unik plass! Must see

Dette hadde vi gledet oss til men opplevelse overgikk forventninger. Her var det mange ulike bygg... les mer

Anmeldt 2 uker siden
714kjetilj
Kristiansund, Norge

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Etter mange km med svingete vei kom vi frem til det kjente fyret i havgapet på det sydligste punktet i Norge, flott plass med mye informasjon rundt de forskjellige byggene, dette anbefales et besøk

2  Takk, OddRichard
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, du er alltid velkommen.
Mvh Hazzaa Lindesnes fyrmuseum.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

I forbindelse med et besøk på Spangereid syklet jeg og min mann ut til Lindesnes Fyr.

Været var fint, og det var hyggelig å besøke et fyr man har hørt så mye om. Godt organisert, og her stoler man på at de besøkende betaler enten via nett, eller på betalingsautomatene som er ved inngangen. Stor parkeringsplass, og også et utgangspunkt for å gå Kyststien.

Det er flott ute ved Lindesnes Fyr, med alle svabergene og den nydelige utsikten. Vi var innom museumsbutikken, og fikk sendt et kort med poststempel fra fyret. I tillegg var vi innom Bakerovnen som lå utenfor inngangen. Der spiste vi gode kanelknuter og tok en kopp kaffe ute i sola.

Takk, LineH79

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, du er alltid velkommen.
Mvh Hazzaa Lindesnes fyrmuseum.

Anmeldt 21. juli 2020

Bodde på Lindesnes Havhotell, og fikk låne gratis sykkel på hotellet. Sykleltuten tok ca en time hver vei, og var vekdig kupert. Lindesnes fyr er vek verd et besøk.

1  Takk, Per G
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, du er alltid velkommen. Mvh Hazzaa Lindesnes fyrmuseum.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde 1 natt i fyrmesterboligen, noe som virkelig er å anbefale. Stor leilighet, herlig atmosfære og kjekt å kunne være ved fyret morgen som kveld. Fikk god til å oppleve alt fyret har å by på, ikke minst den vakre naturen.

2  Takk, MagnarMeslo

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk natur og et utrolig flott, og velbevart historisk fyr. Ja, det koster noen kroner å gå inn, men vil si det absolutt er verdt det. Området er velpleid og bygninger er godt ivaretatt.
Fikk dessverre ikke anledning til å gå opp i fyrtårnet, da det var litt for tettpakket i køen. Tydelig at det er behov for en hjelp med organisering av køer, også i smale trapper. Ellers er det bare å glede seg. Jeg kommer gjerne tilbake.
Det er café på stedet, og et lite bakeri, men det er også mulig å ta med egen nistepakke med storslått utsikt.

2  Takk, LilleMy2013
LindesnesF, Daglig leder på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er svært mange å besøk akkurat nå, men dersom du har anledning vil jeg anbefale å besøke os på vinterstid, da er det spektakulært hos oss.

MMA

Espen Frøysland