Verdt ett besøk!

Fint fyr med mye historie. Gøy og spennende å gå opp i fyret, men også mye annet å se på i området... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
RagBerg
Nesoddtangen, Norge
Fantastisk natur og en unik plass! Must see

Dette hadde vi gledet oss til men opplevelse overgikk forventninger. Her var det mange ulike bygg... les mer

Anmeldt 21. juli 2021
714kjetilj
Kristiansund, Norge

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted, med en fantastisk utsikt, panorama utsikt med kun gav i siktet.
Desverre litt vanskelig å komme til toppen med barnevog.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, carinamaarud
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Slik er det dessverre, men hyggelig at dere hadde en god opplevelse allikevel.

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Her var familien på utflukt på fyret og området rundt. Mange spennende ganger i fjellet under fyret. I tillegg til fine turløyper i området rundt. Her kan en kose seg med god utsikt og en interessant historie.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, phovland
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Familie på to voksne og 3 bar - 9, 5 og 2 år. Til tross for at været var utfordrene og vind og regn, falt besøket i smak. Fin utsikt og bra lagt til rette med toaletter, spisesteder og souvernirbutikker. Prisen på kr 100for voksen og 50 for barn var litt i stiveste laget. Vel verdt et besøk i vakre skjærgårdsomgivelse.

Takk, h_konj128

Anmeldt 2. august 2020

Tre på bobiltur. En av oss er avhengig av rullator, området var ikke egnet for ferdsel på hjul. Kafeen hadde ikke så mye utvalg, men muffins anbefales, kjempegode. 100 kr for tilgang og omvisning på fyret, opplevdes litt dyrt. Så vi som hadde mulighet gikk rundt på andre knauser og skjær, og fikk sett mye av den fantastiske utsikten.

1  Takk, Jan Olav M
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Etter mange km med svingete vei kom vi frem til det kjente fyret i havgapet på det sydligste punktet i Norge, flott plass med mye informasjon rundt de forskjellige byggene, dette anbefales et besøk

2  Takk, OddRichard
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020