Fint sted

Vi ankom rundt kl 1100 en lørdag i april, og fikk lett parkering. Vi var en tur innom fjellhallen... les mer

Anmeldt 13. april 2022
897kristins
Stathelle, Norge
Verdt ett besøk!

Fint fyr med mye historie. Gøy og spennende å gå opp i fyret, men også mye annet å se på i området... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
RagBerg
Nesoddtangen, Norge

Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

For et sted og for en utsikt. Denne dagen blåste det kaldt rundt ørene, så blåsten gjorde visiten vår kortvarig. Men det vi fikk med oss av utstilling og utsikt er absolutt verd et besøk. Nydelig sted!

Dato for opplevelse: februar 2021
1  Takk, Janne K
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2021

Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var på Lindesnes fyr i sterk vind. Flotte omgivelse og en spektakulær opplevelse av hav og land. Supert
Var i kafeen og tok en brus og kakebit . Hyggelig betjening og god service .

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, AnitaB12345
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Interessant fyr med mye historie og spor etter 2. verdenskrig. Mange bunkere og ganger laget av tyskerene. Artig å gå rundt i gangene. Mange bunkere hadde lys. Noen med bilder. Selve fyret hadde også bilder på veggene. Mulig å gå nesten helt opp for så å kunne gå rundt fyret på en veranda. Se bilde nr 1. Flott utsikt utover storhavet. Om været er dårlig så er det nesten bedre her. Fascinerende å se på havets krefter. Prisen var grei. Ca kr 100 pr pers. Kafe/spisested ved inngangen.

2  Takk, benttte
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, du er alltid velkommen.
Mvh Hazzaa Lindesnes fyrmuseum.

Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Norges sydligste fastlandspunkt i strålende sol og vindstille. En magisk utsikt og et spennende område for både små og store. Barn likte alle gangen og kikkerten veldig godt. Vi var heldige med været og kunne derfor utforske større områder enn vi har gjort tidligere. Stor parkeringsplass, selvbetjent billettkjøp og kafe.

Takk, karenmarieh
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, du er alltid velkommen.
Mvh Hazzaa Lindesnes fyrmuseum.

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted, med en fantastisk utsikt, panorama utsikt med kun gav i siktet.
Desverre litt vanskelig å komme til toppen med barnevog.

2  Takk, carinamaarud
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Slik er det dessverre, men hyggelig at dere hadde en god opplevelse allikevel.