Fint sted

Vi ankom rundt kl 1100 en lørdag i april, og fikk lett parkering. Vi var en tur innom fjellhallen... les mer

Anmeldt 13. april 2022
897kristins
Stathelle, Norge
Verdt ett besøk!

Fint fyr med mye historie. Gøy og spennende å gå opp i fyret, men også mye annet å se på i området... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
RagBerg
Nesoddtangen, Norge

Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Selve området og Lindesnes fyr er veldig fint og veldig spennende å besøke med familie. Vi har booket fyrvokterens leiligheten og dette var ikke som forventet. Det var klissete og ikke rent og ekkelt rett og slett. Anbefales ikke. Veldig dårlig opplevelse.

Dato for opplevelse: mars 2021
Takk, laurabY7237NR
LindesnesF, Leder  på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2021

Vi beklager at dere opplevde utleieboligen vår slik. Etter kontakten med dere har vi hatt en gjennomgang av leiligheten og renset teppet. Vi gjør også tiltak med møblene. Vi vasker fremdeles i tråd med FHI sine anbefalinger, men har byttet merke på den antibakterielle sprayen, slik at det ikke skal oppleves klissete. Vi håper selvsagt dere vil ta turen til oss igjen, og mener vi har gjort tiltak for å sikre at leiligheten fremstår innbydende når publikum kommer.

MMA

Espen Frøysland
Lindesnes fyrmuseum
Direktør

Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

For et sted og for en utsikt. Denne dagen blåste det kaldt rundt ørene, så blåsten gjorde visiten vår kortvarig. Men det vi fikk med oss av utstilling og utsikt er absolutt verd et besøk. Nydelig sted!

Dato for opplevelse: februar 2021
1  Takk, Janne K
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2021

Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var på Lindesnes fyr i sterk vind. Flotte omgivelse og en spektakulær opplevelse av hav og land. Supert
Var i kafeen og tok en brus og kakebit . Hyggelig betjening og god service .

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, AnitaB12345
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Interessant fyr med mye historie og spor etter 2. verdenskrig. Mange bunkere og ganger laget av tyskerene. Artig å gå rundt i gangene. Mange bunkere hadde lys. Noen med bilder. Selve fyret hadde også bilder på veggene. Mulig å gå nesten helt opp for så å kunne gå rundt fyret på en veranda. Se bilde nr 1. Flott utsikt utover storhavet. Om været er dårlig så er det nesten bedre her. Fascinerende å se på havets krefter. Prisen var grei. Ca kr 100 pr pers. Kafe/spisested ved inngangen.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, benttte
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, du er alltid velkommen.
Mvh Hazzaa Lindesnes fyrmuseum.

Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Norges sydligste fastlandspunkt i strålende sol og vindstille. En magisk utsikt og et spennende område for både små og store. Barn likte alle gangen og kikkerten veldig godt. Vi var heldige med været og kunne derfor utforske større områder enn vi har gjort tidligere. Stor parkeringsplass, selvbetjent billettkjøp og kafe.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, karenmarieh
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, du er alltid velkommen.
Mvh Hazzaa Lindesnes fyrmuseum.