Anbefaler overnatting her👍

Vi bodde 1 natt i fyrmesterboligen, noe som virkelig er å anbefale. Stor leilighet, herlig... les mer

Anmeldt 4 uker siden
MagnarMeslo
Trondheim, Norge
Fint sted

Vi ankom rundt kl 1100 en lørdag i april, og fikk lett parkering. Vi var en tur innom fjellhallen... les mer

Anmeldt 13. april 2022
897kristins
Stathelle, Norge

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dette hadde vi gledet oss til men opplevelse overgikk forventninger. Her var det mange ulike bygg og severdigheter i tillegg til selve fyret! Anbefales

Takk, 714kjetilj
Hazzaa92, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Anmeldt 21. juli 2021

En fantastisk del av den norske historien og utrolig å se hvor værbitt et slikt sted er, kan bare tenke seg til hvordan det var der for 100 år siden og på vinteren. Et must see...

Takk, Thor-Erik G

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi kjørte fra Kristiansand og ned hit, og det var verdt turen. Anbefales å få med seg hvis man er i området. Ungdommene likte det også.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Forarsveen
Hazzaa92, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk fin tur vi hadde til Lindesnes fyr idag. Hadde noe regn. Og det var lite besøkende . Kan anbefales et besøk her. Vi kom etter klokka 1530.

Takk, 841anettg
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, du er alltid velkommen.

Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Lindesnes fyr gikk over alle forventinger, og er mye mer enn bare et fyr. Rundt fyret er det museum om historien til området under 2. Verdenskrig. Masse fin informasjon. Turområdene rundt fyret var fantastiske, med utrolig god utsikt, men det var noe krevende terreng. Vær obs på flått om dere ferdes i områdene!

Takk, stianasoren
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2021

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, du er alltid velkommen.