eDreams
Agoda.com
SuperTravel
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde lenge sett frem til å spise middag på hotellet, etter en familieutflukt til Lindesnes fyr.

Vi kom til restauranten på hotellet kl. 16.00. Eneste gjester, og mange i betjening. Det tok evigheter å få maten. Å spise middag her med barn og ungdommer var en prøvelse. Både middag og dessert smakte forsåvidt godt, men 1.5 time var forferdelig drøyt. Vi måtte vente en halvtime på desserten. Kaffen var da blitt kald. Desserten måtte vi etterlyse, selv om vi bare var to familier i restauranten. Det tok evigheter med tid. Dårlig service og uprofesjonelt.

Takk, 338clausr
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi overnattet i en familieleilighet med utsikt mot vannet. Leiligheten var stor og fin, med balkong på begge sider.

Hotellet oppga ikke på sine nettsider at treningssenter og velværeavdeling var stengt. Vi gledet oss til å bruke dette og ble skuffet.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Sjojoh
Anmeldt 13. juni 2020

Vi var en familie på 5 som bodde på dette flotte hotellet en langhelg. Betalte litt ekstra for å få den nye, store suiten- men det var verdt hver krone!!! Flott beliggenhet med utgang rett til havet, deilige senger, alt man trenger av kjøkkenutstyr, - alt i alt en fantastisk leilighet. Super service på hotellet fra veldig hyggelige ansatte. Vi laget maten selv, men hørte fra andre at restauranten var veldig bra. Anbefales å velge denne leiligheten (nr.313, mener jeg å huske)

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Reise-Trygve
Anmeldt 17. mai 2020 via mobile enheter

Flott hotell, fint interiør og utrolig hyggelige ansatte. Vi ble tatt imot på en varm og personlig måte! Beliggenhet er helt ypperlig- rett ved havet og ved den utrolige restauranten Under. Ved utsjekk bestilte vi nytt opphold samme sted i sommer! Anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, IndraAaS
Anmeldt 29. desember 2019 via mobile enheter

Hadde en leilighet her i november, etter vi hadde spist på Under. Leiligheten var stor og fin, og det er bare 5 minutter å gå fra hotellet til Under. Det var julebord på hotellet den helgen, så det var mye folk. Det var en trubadur som spilte opp til dans på kvelden. God frokost var det også.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, karenmarieh