Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
Travelocity
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Frokosten! Utrolig velkomponert frokost med basis i lokale råvarer. En smaksopplevelse som blir husket.

Middagen var også svært smakfull, med rikelig innslag av lokale råvarer.
Vinanbefalinger som virkelig holdt mål.
Greie priser.

Bodde på rom med havutsikt og hadde dermed utsikt mot den anerkjente undervannsrestauranten «Under».
Selve rommet var enkelt og forholdsvis lite.

Personalet som arbeider på stedet vet å ta vare på gjestene sine, og sikrer et svært trivelig opphold som gjerne gjentas.

Kombiner gjerne med et besøk på Lindesnes fyr. Kjøp gjerne billetter til fyret på hotellet. Det lønner seg.

2  Takk, jancat0h
Anmeldt 12. juli 2020

Vi hadde gleden av å overnatte på Lindesnes Havhotell i forbindelse med at vi skulle spise på Under, som ligger en 5 minutters rusletur fra hotellet. Og hotellet overasket oss positivt med fine rom, hyggelig og effektiv betjening. I disse dager må det også påpekes at hotellet hadde tatt gode grep mht smittevern, for frokost kunne man f.eks velge mellom å få tildelt tid i frokostsalen, eller å få en frokostkurv som kunne spises på rommet. Vi anbefaler gjerne dette hotellet!

2  Takk, Oystein F
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde lenge sett frem til å spise middag på hotellet, etter en familieutflukt til Lindesnes fyr.

Vi kom til restauranten på hotellet kl. 16.00. Eneste gjester, og mange i betjening. Det tok evigheter å få maten. Å spise middag her med barn og ungdommer var en prøvelse. Både middag og dessert smakte forsåvidt godt, men 1.5 time var forferdelig drøyt. Vi måtte vente en halvtime på desserten. Kaffen var da blitt kald. Desserten måtte vi etterlyse, selv om vi bare var to familier i restauranten. Det tok evigheter med tid. Dårlig service og uprofesjonelt.

Takk, 338clausr
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi overnattet i en familieleilighet med utsikt mot vannet. Leiligheten var stor og fin, med balkong på begge sider.

Hotellet oppga ikke på sine nettsider at treningssenter og velværeavdeling var stengt. Vi gledet oss til å bruke dette og ble skuffet.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Sjojoh
Anmeldt 13. juni 2020

Vi var en familie på 5 som bodde på dette flotte hotellet en langhelg. Betalte litt ekstra for å få den nye, store suiten- men det var verdt hver krone!!! Flott beliggenhet med utgang rett til havet, deilige senger, alt man trenger av kjøkkenutstyr, - alt i alt en fantastisk leilighet. Super service på hotellet fra veldig hyggelige ansatte. Vi laget maten selv, men hørte fra andre at restauranten var veldig bra. Anbefales å velge denne leiligheten (nr.313, mener jeg å huske)

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Reise-Trygve