benttte
    59.8 km fra Lindesnes Havhotell
    40.5 km fra Lindesnes Havhotell
    Se flere hoteller i Spangereid
    Anmeldt 17. august 2020

Bestilte hotellet rett før ankomst til bra pris. Fine, rene rom med nydelig havutsikt. God frokost. Servicen var utmerket, og de tilbydde også gratis billetter til Lindesnes fyr! Tommel opp for egen, gratis parkering.

Eneste minuset er at det er veldig lytt på rommene!

Takk, 105alidal
    Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Vi tok en liten avstikker til Lindensnes.

Her fikk jeg servert den beste frokosten noensinne, smakene utfylte hverandre, brød og syltetøy var laget på hotellet og juicen yoghurten var lokalprodusert. Jer ble meget imponert å takker nok en gang for en meget god frokost😊😘

Takk, HellOgLykke
    Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

På Norgesferien i år booket vi to netter på Lindesnes Havhotell. Jeg gledet meg veldig til å komme hit, men ble først veldig skuffet. Hadde jeg lest teksten bedre hadde jeg sett at det ikke var balkong på hotellrommene, men det føltes allikevel ikke helt bra da vi hadde sjekket inn og skulle gå til rommet. Inneklemt mellom leilighetene ligger hotellrommene, og de har ingen steder å sitte ute. Mulig man kunne bruke noe av møblementet som sto ved inngangen til leilighetene, men da bør det i så fall opplyses om det. Inngangspartiet og blokkene var veldig støvete, så her trengtes det både fasadevask og vindusvask. Heldigvis fikk vi blokk fem, som ligger i fremre rekke av bygningene, så vi hadde fantastisk utsikt fra rommet og ut på sjøen og omgivelsene. Ellers var rommet litt spartansk, men helt greit. Connectiondør inn til leiligheten ved siden av, så tydelig at hotellrommene har flere bruksmuligheter.

Siden været var fint gikk vi for å sjekke spa-området, og tenkte det kanskje i forbindelse med det var et område å sole seg på ute også. Det viste seg at spa-avdelingen var stengt pga. korona. Dette overrasket oss da vi i forkant hadde overnattet på både hotel Britannia i Trondheim, og hotel Ullensvang, og begge stedene var badeavdelingen åpen. Noe område for å sole seg på fant vi heller ikke. Det er store gressletter ved hotellet så her hadde det vært mulighet for å ha et koselig område for sittegrupper. Vi har nettopp kommet hjem fra Tivoli i København hvor det var satt ut fluktstoler på de åpne områdene. Så enkelt og så innbydende. På Lindesnes Havhotell var det satt ut noen få stoler ved brygga i tillegg til en benkegruppe. De som bor i leiligheter har uteområder og balkonger, men ikke alle har det. De i bakre rekke har i tillegg mest utsikt inn i rekka foran, så det er nok mange som ville satt pris på et hyggelig område med sitteplasser utendørs. Ellers fin brygge og mulighet for bading i sjøen.

Resepsjonsområdet er fint, med fine sittegrupper. I tillegg til spa er det et treningsrom. Dette ble ikke prøvd, men det var åpent. En veldig positiv ting er gratis utlån av sykler, kajakker, utstyr til krabbefiske og diverse spill. Meget bra. Stor parkeringsplass, og mulighet for å parkere nærme den blokka man blir plassert i. Bor man i leilighet og vil lage mat selv er det en Kiwi butikk i gangavstand, og flere små utsalgssteder i nærheten. Ikke minst Jentan på Båly, som absolutt er verdt et besøk.

Det som overrasket oss mest var standarden på maten i restauranten. Vi klarte ikke å få bord på gourmetrestauranten Under som ligger like ved hotellet, men hva gjorde vel det..Det kokketeamet dere har nå må dere ta godt vare på. Nydelig frokostbrett med gode og smakfulle ingredienser, godt brød , varm drikke og juice. Kort sagt godt planlagt i disse koronatider. Brettet ble servert ved bordet av hyggelige frokostverter.

Vi spiste også middag på hotellet begge kveldene. Sjøkreps, breiflabb, urfe, fiskesuppe og dessert med hvit sjokolade og bringebær. Alt smakte fantastisk og ble servert fint anrettet. Dette og den fine beliggenheten til hotellet, gjør nok sitt til at vi kommer tilbake ved en senere anledning.

Takk, LineH79
    Anmeldt 15. juli 2020

Ankom hotellet, og fikk parkert el-bilen vår på en av ladeplassene.

Rask innsjekk med nødvendig informasjon om hotellet. Fikk booket frokosttid til dagen etterpå, og fikk rom i hovedbygningen. Rommet var fint, sengen var god, utsikten var flott, men det var litt varmt der inne. Det var også veldig lytt - og man kunne lett høre hva de andre i rommet/leiligheten ved siden av snakket om.

Velfylt bar på hotellet, og vi nøt noen gode drinker på kveldstid.

Ingen frokostbuffet, men det var servering ved bordene. Ble servert av en hyggelig ung mann som kom med den maten vi ønsket. Supert.

Bor her gjerne igjen! Trivdes veldig godt.

Dato for oppholdet: juni 2020
    2  Takk, Øyvind H
    Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Takker for fint opphold på Lindesnes Havhotell. Rene, pene rom og fint resepsjonsbygg. Ganske skuffende at det ikke var opplyst om koronastengt spa-avdeling. (Ringte for å sjekke dette, men fikk høre at det var åpent). Mye rar form for service både ved middag og frokost - heldigvis for dem var maten veldig god! Kokken gjorde en god jobb, men servitørene skulle nok hatt en runde opplæring før de begynte. Overall, en fin opplevelse :-)

Takk, helenewean