eDreams
Agoda.com
SuperTravel
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Familie på 4 hadde en veldig hyggelig opphold. Hyggelig leilighet med god plass til 4. Rent og med en hyggelig stue og veranda.

Vi spiste middag på restauranten.
Enkel meny men utrolig god mat. Bra service. Samme med frokosten. Enkelt men veldig bra.

Romtips: Ikke regn med å få ladet bilen da det kun var en tilgjengelig lader. De andre bar enten opptatt hele tiden eller i ustand.
1  Takk, 140p_le
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord til fire. Det var nesten ikke folk i restauranten, men vi måtte likevel vente atskillige minutter før noen kom for å ta oss i mot. I baren rett ved siden av inngangen til restauranten sto det to personer, som vi etterhvert forsto at jobbet der, og snakket om sitt. Når det omsider kom en kelner kunne de ikke finne bestillingen, så det ble litt frem og tilbake før en av de snakkesalige bak baren (motvillig) viste oss til et bord. Han hadde to flasker duggffisk vann med seg, men vi fikk ingen glass. Menyen var liten, og ikke spesielt spennende eller fristende. Vi fikk god tid til å studere menyen, og da kelneren omsider kom for å ta bestilling måtte vi spørre om det var kotyme på restauranten og sende flaska rundt, ettersom vi ikke fikk noen glass. Det var det ikke, hevdet kelner, og i en nesten folketom restaurant tok det ca. ti minutter til før hun kom med glass. Maten var grei. Ikke mer enn grei, men grei. Problemet da maten kom var imidlertid at vi ikke hadde fått bestikk. Da vi påpekte dette ble kelneren sur, og brukte noen minutter på å hente spiseredskaper. Vi spiste, og ble sittende vel og lenge uten at noen ryddet, spurte om maten smakte, eller i det hele tatt var tilgjengelige om vi villa ha dessert. Vi gikk til inngangen, der vi spurte om å få betale. Det fikk vi.

Takk, H6361UCerikb
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

To netter her kunne godt ha vært flere. Strålende beliggenhet, rolig og fredelig, nydelig havutsikt. Vi hadde flaks og fikk leilighet øverst på ytterste hjørnet av den fremste blokken sett fra sjøen. I tillegg til god beliggenhet hadde vi flaks med været. Dette var full klaff for oss!

Romtips: Prøv å få rom i blokk 3 eller 5, disse ligger ytterst mot brygga.
Takk, hkonsig
Anmeldt 8. juli 2021

Booket bord i restauranten på Lindesnes Havhotell for et større selskap.
De opplyste om at ved mer enn 10 gjester måtte alle bestille den samme retten pga da ble det enklere for kjøkkenet.
Kontaktet hotellet og spurte om det faktisk stemte, da de er en ganske kostbar A la carte restaurant. Vi ble enige om at små variasjoner i bestillingen skulle de få til uten problemer, så lenge vi kunne bestille rettene dagen i forveien.
Når bestillingen ble sendt svarte restauranten at alle likevel måtte bestille samme retten.
Etter å ha organisert en ganske stor bestilling er dette frustrerende.
Hotellet var lite samarbeidsvillige til å finne en løsning. Det endte med at vi avbestilte bordet og spiste en annen plass.
For meg tyder det på at hotellet/restauranten er dårlig organisert og underbemannet, når de ikke kan håndtere en reservasjon til 16 stk, som til og med er gjort dagen i forveien.

Takk, 65sindreb
Anmeldt 19. juni 2021

Vi skulle overnatte 1 dag/natt. Kom til hotellet og fikk sjekket inn og når vi kom på rommet så var det, det mest simpleste rommet vi har fått noen gang. Ikke noe koseligt i det hele tatt. Var også ikke rengjort skikkeligt - spindelvev i taket og maur på gulvet. Fikk byttet rom med havutsikt men dette rommet var også meget simpelt og ukoseligt. Frokosten var en katastrofe, var nesten ingenting av utvalg og tomme skåler - meget skuffende. Var også pissemaur i matområde, forventningene er litt når en bestiller hotell med frokost. Vi kommer ikke til å bestille her igjen.

Takk, Olaug93