Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

En fantastisk smaksopplevelse med 3 retters middag på Lindesnes havhotell kamskjell med sellerikrem - breiflabb med kål, gulbete og skalldyrsaus - rognskudd pudding med tinved-saus. Dette måltidet var over all forventing! Anbefales!! og med utsikt til Under

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, kjerstiSBye
Anmeldt 4. september 2021

En enestående plassering og utsikt. Rent og ordentlig. Rommet var lyst og trivelig. Kunne vært noe større.
Betjeningen var svært hjelpsomme og servicemineded.
Restauranten var absolutt førsteklasses. Vi hadde torsk. Et sjeldent utsøkt måltid. Tydeligvis bra tilgang på meget gode råvarer.

Et hotell jeg gjerne besøker igjen og kan anbefale venner.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, norwegia
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Familie på 4 hadde en veldig hyggelig opphold. Hyggelig leilighet med god plass til 4. Rent og med en hyggelig stue og veranda.

Vi spiste middag på restauranten.
Enkel meny men utrolig god mat. Bra service. Samme med frokosten. Enkelt men veldig bra.

Romtips: Ikke regn med å få ladet bilen da det kun var en tilgjengelig lader. De andre bar enten opptatt hele tiden eller i ustand.
1  Takk, 140p_le
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord til fire. Det var nesten ikke folk i restauranten, men vi måtte likevel vente atskillige minutter før noen kom for å ta oss i mot. I baren rett ved siden av inngangen til restauranten sto det to personer, som vi etterhvert forsto at jobbet der, og snakket om sitt. Når det omsider kom en kelner kunne de ikke finne bestillingen, så det ble litt frem og tilbake før en av de snakkesalige bak baren (motvillig) viste oss til et bord. Han hadde to flasker duggffisk vann med seg, men vi fikk ingen glass. Menyen var liten, og ikke spesielt spennende eller fristende. Vi fikk god tid til å studere menyen, og da kelneren omsider kom for å ta bestilling måtte vi spørre om det var kotyme på restauranten og sende flaska rundt, ettersom vi ikke fikk noen glass. Det var det ikke, hevdet kelner, og i en nesten folketom restaurant tok det ca. ti minutter til før hun kom med glass. Maten var grei. Ikke mer enn grei, men grei. Problemet da maten kom var imidlertid at vi ikke hadde fått bestikk. Da vi påpekte dette ble kelneren sur, og brukte noen minutter på å hente spiseredskaper. Vi spiste, og ble sittende vel og lenge uten at noen ryddet, spurte om maten smakte, eller i det hele tatt var tilgjengelige om vi villa ha dessert. Vi gikk til inngangen, der vi spurte om å få betale. Det fikk vi.

Takk, H6361UCerikb
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

To netter her kunne godt ha vært flere. Strålende beliggenhet, rolig og fredelig, nydelig havutsikt. Vi hadde flaks og fikk leilighet øverst på ytterste hjørnet av den fremste blokken sett fra sjøen. I tillegg til god beliggenhet hadde vi flaks med været. Dette var full klaff for oss!

Romtips: Prøv å få rom i blokk 3 eller 5, disse ligger ytterst mot brygga.
Takk, hkonsig