“God asiatisk i Båly”

Legg det til.
Bådhuse
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Spangereid
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, rikelige porsjoner. Og raske og hyggelige servitører. Upretensiøst med fin utsikt til båthavna. Vi anbefaler dette varmt..

Takk, Amor1946

Anmeldt 30. juli 2021

Kom litt tilfeldig over dette stedet på en spontan tur til Lindesnes. Helt ok restaurant som var full av barnefamilier når vi kom. God rask servering til å ta med. God mat med god smak til en rimelig penge. Rent og pent i restauranten.

Takk, RouleurKJH
Anmeldt 11. juli 2021

Vi er glade i thaimat, og når vi fant Kruer Tha Lay ved siden av hotellet i Spangereid så bestilte vi bord. Sikkert lurt, for når vi møtte opp rett før kl. 19:00 så var det fullt både ute på verandaen og inne. Faktisk så fullt at vi vurderte å gå igjen, fordi knapt noen overholdt en meters avstand. Ikke fantes det smittesporing heller, så Pandemien vi har levd med mer enn 1 år tok de ikke særlig alvorlig.
Vi fikk et bord som riktignok var reservert til en annen, og bestilte to retter og to øl. Vi fikk ølen i løpet av kort tid, men så startet ventetiden. Det gikk først en halvtime, og så gikk det en halv time til. Servitørene løp og gjorde sitt beste, men det var så fullt av folk som skulle bestille eller betale at de måtte dytte folk unna. Etter hvert som sola gikk ned flyttet mange inn fra verandaen, og fant seg et bord inne. De fleste overtok et bord hvor noen nettopp hadde gått, og enten ryddet de selv eller de ba betjeningen gjøre det. Noen nevnte også at de hadde sittet ute, men flere droppet det. Som igjen medførte kaos mht. serveringen, da maten gikk noen runder på verandaen før den kom til kunden. Hvilket de selv var skyld i. Mange bord ble heller ikke vasket på nytt. Etter ytterligere en halv time, dvs. kl. 20:30 fikk vi maten. Ingen beklagelse eller unnskyldning, og vi måtte etterlyse bestikket. Maten smakte greit, eller kanskje var vi så sultne at hva som helst hadde vært godt... Når klokken nærmet seg 21;00 begynte de å ommøblere fordi mange av gjestene skulle se fotball. De fleste ble satt tett inntil hverandre, og vi hørte av praten at mange møttes for flrste gang. Interessen for fotball var tydeligvis mye viktigere enn å holde avtand. I løpet av de to timene vi var der hørte vi ikke en eneste kommentar fra betjeningen om å holde avstand.
Plutselig fikk vi beskjed om å gå fordi bordet vårt var reservert til kk. 21:00. At vi knapt nok hadde blitt ferdig med å spise etter å ha ventet halvannen time spilte ingen rolle for dem. Heller ikke at jeg under tvil sto i kø for å bestille dessert. Det ble det ikke noe av. Jeg kan ikke gjøre annet enn å fraråde alle å gå på et sted som tydelig gir f... i både smittevern og kundeservice.

1  Takk, toreh456

Har du vært i Bådhuse? Del dine erfaringer!