“Fantastisk nydelig mat og”
Anmeldelse av Restaurant Stovene

Restaurant Stovene
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Sandane
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk nydelig mat og meget god service. Fikk servert kamskjell til forrett og lam til hovedrett. Kan ikke huske sist gang jeg har hatt et slikt utsøkt måltid!

Takk, mortenstly
Teresehelene, General Manager på Restaurant Stovene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Hei og tusen takk for tilbakemeldngen

Kjekt å høyre at smaken og servicen stod til forventningane

Velkommen tilbake
Terese, Gloppen hotell

Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

På dagstur til Sandane stoppa me på Gloppen hotell og åt middag. Krepsesuppen var himmelsk god. Torsken var nydeleg. Biffen var mør og god. Kan absolutt anbefalast.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 432audb
Teresehelene, General Manager på Restaurant Stovene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Hei

So kjekt å høyre dykk hadde ein fin opplevelse i vår restaurant :)

Velkommen tilbake

Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på hotellet, og spiste 2 retter hver i restauranten. Sjøkreps suppe til forrett var alldeles nydelig! Beste suppa jeg har smakt!! Torsk og biff til hovedrett som også var utmerket. Sjokolademousse med bærsaus til dessert stod også til forventningene. Dog meget mektig, så glad vi delte.
Prisene er høye, men det var verdt hver krone syntes vi!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, marianneh278

Hei og takk for kjekk tilbakemelding :)

So kjekt å høyre at dykk ver fornøgde med maten i vår restaurant

Vi ynskjer dykk velkommen tilbake

Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat og fantastisk service. Hadde jordskokksuppe og lammeskank sammen med en god italiensk vin

Dato for besøk: november 2019
Takk, Arild G
Terese, General Manager på Restaurant Stovene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2020

Hei og takk for gode tilbakemeldinger

Vi ynskjer deg velkommen tilbake

Gloppen hotell - By Classic Norway Hotels

Anmeldt 18. juli 2019

Vi overnattet på Gloppen( kan anbefales) - og hadde bestilt på hotellet. Vi falt for en 5-retters smakmeny;
-Kremet fiske-/skalldyrsuppe
-lun hjemmerøkt laks
-Hjortefilet
-ost
-Gloppen tilslørte jordbær
Dessuten med vinpakke - derav til ost en "attåt eplelikør"(lokalprodusert der borte) og som vi kjøpte på Vinmonopolet underveis.

Svært bra middag og nydelig mat.
Klage på noe? Isåfall at rødvinen etter vår mening var i varmeste laget...Tror godt over 20grader.

Dato for besøk: august 2018
Takk, guideOslo

Hei og takk for besøket og gode tilbakemeldinger

Vi ynskjer deg velkommen tilbake

Gloppen hotell - By Classic Norway Hotels

Reisende som så på Restaurant Stovene, så også på

Har du vært i Restaurant Stovene? Del dine erfaringer!