“Hadde lyst på bolle”
Anmeldelse av Lauget kaffi & kultur AS

Lauget kaffi & kultur AS
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Sandane
Anmeldt 6. august 2021

Synd, men her har dei visst gløymt å steike kanelsnurren og regulere pris på produktet etter sluttresultatet.

Takk, W1143GSanitas

Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

"Lauget" i sentrum av Sandane er en spesiell og fancy kaffe. Interiøret gjør en i godt humør! Maten som serveres der er knall god, og de som jobber det smiler hele tiden. Selv om vi nok var litt mere voksen i alder enn standard klientellet, så lot ikke betjeningen seg affisere av det, tvert i mot. Jeg bestilte en sterk øl, men fikk en pilsner øl. Da jeg bemerket det, beklaget de og fikset opp på 0 komma niks, og var like blide. Fjord Blues i vakre Sandane kombinert med en tur på "Lauget" etter å ha gått tur i fantastiske "Trivselsskogen" er heretter obligatorisk for oss!!!❤️

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Arild99
Lauget1223, Daglig leder på Lauget kaffi & kultur AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2020

Tusen takk for kjempefin anmelding! Kjekt at de likte dykk på Sandane :)

Anmeldt 27. august 2019

Har vært her mange ganger på besøk på Sandane og legger alltid et besøk innom her for å drikke kaffe og spise blings. Akkurat passe med sitteplasser og hyggelig stemning. God service og godt utvalg.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, alfiebrooo
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Jeg kan ikke være på Sandane uten å stikke innom Lauget! Omtrent en gang i uka sitter jeg og koser meg i de hyggelige lokalene. Noen ganger må jeg nøye meg med å skynde meg innom og kjøpe med meg en "blings" (Grøn blings er favoritten), men helst vil jeg sitte ned, enten alene eller i følge med hyggelige folk.
Her får jeg god kaffe/latte laget med havremelk. Godt bakverk eller en suppe hender det også at jeg lar meg friste av.

Det er koselig retro-/gjenbruksinteriør og en stor bokhylle der man kan bytte til seg en spennende bok mot en man har lest ferdig.
I tillegg finnes det masse brettspill for den som vil ta med seg noen venner og tilbringe noen timer der.

Til og med toalettet er veldig koselig - tapetsert med avissider fra "Firda Tidend" anno 1949. Oppdager ofte en interessant notis som gjør oppholdet på "avtredet" noen minutter lenger enn strengt nødvendig.

Sist, men ikke minst - VELDIG hyggelig og serviceinnstilt personale!

Kommer alltid tilbake!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 332karina

Ååå, so hyggeleg tilbakemelding. Tusen takk!

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Jeg pleier ofte å kjøpe «dagens suppe» her, og det er alltid godt særlig tacosuppen på fredager og gulrotsuppen jeg fikk i dag

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Aaslaug123

Reisende som så på Lauget kaffi & kultur AS, så også på

Har du vært i Lauget kaffi & kultur AS? Del dine erfaringer!