Soooo vakkert - en god plass å være

Elskar området, kjærleikskogen, trappene, fossen - alt. Utruleg godt tilrettelagt og mange... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
myklemor
Drammen, Norge
Glimrende

Anmeldt 25. august 2020
hanspj

Anmeldt 25. august 2020

Nydelig sti i bratt terreng. Gå kort eller noe lengre, overraskelser underveis, kjærlighetsskogen og sherpatrapper i vakre omgivelser.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, hanspj
Anmeldt 29. juli 2020

Dette var en positiv overraskelse. Vi skulle på tur opp på fjellet å se på utsikten over fjorden. Turen først gjennom kjærlighetsskogen og eventyrskogen var jo bare så koselig. Turen opp var tung. 400 høydemeter rett opp med en fantastisk utsikt over fjorden og til slutt Holvikfossen. Spektakulært og litt lavterskel fjell og opplevelsestur.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, nilsa829
Anmeldt 17. juli 2020

Tok med oss hunden i hundeparken og gikk opp på utsiktstårnet. Et veldig rolig og hyggelig sted å tilbringe kveldsturen

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Bamsebenny
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Rett og slett en helt fantastisk tur!
Denne turen var tung og gå, da min kondis ikke er den beste.
Vi gikk kjærleiksskogen-draumekvila-utsikten -Holvikfossen-parkeringsplassen.
Stien er fint lagt opp (det var gjort et godt stykke arbeid), fottøy - joggesko.
Husk og ha fullladet tlf/kamera

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Hege90
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Vi gikk fra sentrum i Sandane og besøkte Solplassen, kjærlighetssorgen, kvile og utsikten, og returnerte samme veg. Fantastisk bra laget turvei og trapper. Og ikke minst å glemme utsikten. Anbefales både som en rolig kveldstur eller som trimtur

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Exploration502392