Anmeldt 29. juli 2020

Bodde i tre døgn i telt her i juli 2020.

Pluss for pris, 180 kr. døgnet var det billigste på turen for telt + bil. Få strømuttak, men heldigvis for flere av oss hadde en tysk bobilturist skjøteledninger med padde, så vi fikk koblet på flere enn de to på hytteveggen ved der vi lå. Fine områder, og en liten lekeplass som ungene var fornøyd med. Sanitæranlegget var bra, men her manglet det knagger inne i dusj-rommene, noe som kunne vært greit å ha hvis man vil henge fra seg tøy. Resepsjon ok. Minus at svømmebasseng ikke var åpent, tross at andre campinger åpnet svømmebasseng etter at regjerningen åpnet for dette. Hadde vært fint med gangvei til sentrum, men det kan ikke campingen noe for. Alt i alt en fin opplevelse her. Sandane var et trivelig sted, og spesielt anbefales Vaffleriet i byen. Kommer gjerne igjen hit.

Takk, duncanshearer
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Ein flott camping med fine fasiliteter. Fantastisk strand med brygge og nydelig utsikt. Barna elska leikeplassen men synes det var leit at bassenget ikkje var opna att etter koronastenging.
Veldig hyggeleg og behjelpeleg personale!
Fint å kunne sykle inn til Gloppen sentrum som var heilt herlig.
Me kjem gjerne att!

Takk, sirirl22
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde sett oss ut denne campingplassen, da vi skulle gå tur i trivselsskogen dagen etter.
Hyggelig resepsjonist, vi kunne velge selv hvor vi ville stå. Det var mulighet for både telt og hengekøyer. Vi fant en flott plass til hengekøyene nær fasilitetene.
Rent og fint sanitæranlegg.
Mynter 10kr og 20kr for å dusje.

Savnet litt å kunne spasere fra campingplassen. Var ingen fortau så vi kunne se.
Wifi var veldig dårlig.

Alt i alt en veldig fint camping vi gledelig kommer tilbake til.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Hege90
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Besøkte Gloppen Camping på vår Norgestur i år, og ble godt fornøyd med denne campingplassen. Vi ville forsøke å sove i hengekøye etter noen netter i telt, og det var det mulighet for her. Vi fant oss noen rimelig passende trær i nærheten av fasilitetene og satte opp camp uten problemer.

Fasilitetene var gode, rent og pent på bad og toalett.

Savnet muligheter for å ta seg en god gåtur ifra campingplassen. Det var ikke veier for fotgjengere så vidt vi kunne se. Savnet også mulighet for å kunne handle i nærheten (Kan kjøre inn til Sandane, men hadde vært fint med noe som kunne nås til fots)

Alt i alt en flott campingplass som vi gjerne vil besøke på nytt

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Amarant85
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Velger nok Airbnb eller Gloppen Hotell neste gang. Jeg hadde leilighet i to netter.

Pros:
- Hele leiligheten var ren og ryddig
- Det var TV og trådløst nett
- God temperatur i leiligheten da jeg ankom

Cons:
- Kun tre kanaler: NRK1/2/3
- Trådløst nett som koblet ut hele tiden
- Dårlig kjøkkenutstyr (blant annet ingen suppeøse)
- Ingen frysedel i kjøleskapet (hvordan skal man få med seg maten i god stand i kjølebagen hjem da?)
- Kjøleskapet sto på for høy temperatur
- Ingen kroker å henge fra seg ting på, hverken på badet eller soverommet. Kun to kroker ved inngangsdør.
- Ingen hyller eller skap på badet eller soverommet
- Ingen nattbord på soverommet
- Ingen nattlampe på soverommet, kun taklampe
- Ingen informasjon/oppslag i leiligheten om hva som skal gjøres ved utsjekk. Skal man vaske etter seg? Skal man tømme søpla selv? Jeg valgte å gjøre som jeg pleier med Airbnb: Rydde etter meg, ta oppvasken og vaske lett over kjøkkenbenk og bad.
- Fikk ingen informasjon om tidspunkt for utsjekk

Summa summarum: Ikke verdt pengene.

Dato for oppholdet: september 2019
Reisetype: Reiste alene