Bre er fett

Takk for en knallbra uke på Smørstabreen. Fantastiske veiledere ga en dyp og flott innføring i bre... les mer

Anmeldt 29. august 2023
Sykkelmannen
Brekurs til toppkarakter

Lærerikt brekurs med dyktig instruktør. Absolutt å anbefale. Flotte omgivelser, veldig lærerikt og... les mer

Anmeldt 14. juli 2021
Swixberte

Anmeldt 29. juli 2020

Veldig mykje god læring på alpinkurset. Annbefales sterkt til klatrere som vil begynne å klatre i høgfjellet, då det blir gjennomgått veldig mange viktige moment.

Instruktøren var veldig proffesjonnel, kom med gode tilbakemeldingar, og eg følte meg aldri utrygg på tur med han.

Takk, Mobile485925
Anmeldt 28. juli 2020

Veldig god erfaring med Bre.no. Særdeles god oppfølgning før kurset, selv ved mange spørsmål fra meg. Selve kurset var enda bedre enn ventet, med særdeles gode instruktører. Fikk opplæring på alt jeg ønsket, og mer til. Dette brekurset er helt klart årets beste greie for meg. En ting er sikkert, jeg kommer tilbake på et annet kurs til neste år!

Takk, RBW654
Anmeldt 27. juli 2020

Veldig bra opplegg på minibrekurs is. Kan anbefales for alle som ønsker å prøve seg litt på bre. Flink instruktør.

Takk, geirhelgeg
Anmeldt 27. juli 2020

Kjempe fornøyd med brekurs for klatrere! Bra opplegg og god instruktør. Lærte masse og fikk en god opplevelse.

Takk, 617hannek
Anmeldt 13. juli 2020

Deltok på brekurs i Jostedalen. Lærerikt kurs med dyktig instruktør. Vi fikk prøve oss på tre forskjellige brearmer fra Jostedalsbreen. Flotte omgivelser å ha kurs i.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 817h_vard_