Brekurs

Brekurs med Breoppleveing

Anmeldt 16. august 2020
119cecilien

Anmeldt 28. august 2020

Har vært på to ulike kurs med Breoppleving AS og begge har holdt høy kvalitet. Dyktige og tålmodige instruktører, spennende kursinnhold og bra informasjon på forhånd. Anbefales!

Takk, 304johnnyn
Anmeldt 18. august 2020

Profesjonelle og vennlige instruktører. Fin balanse mellom hygge og læring
Naturlig kursprogresjon. Turfølelsen!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 681arnee
Anmeldt 16. august 2020

Fem dager kurs i brevandring i flotte omgivelser på Smørstabbreen i Jotunheimen. Dyktige instruktører, som hadde mye turerfaring både på bre og ellers. Dette var ett kurs uten krav til tidligere erfaring, og jeg oppfattet at alle deltakere fikk godt utbytte av kurset. Lærte grunnleggende teknikker og er trygg på å kunne gå på en bre, og å skulle foreta en redning om det skulle være nødvendig.

Takk, 119cecilien
Anmeldt 11. august 2020

5 dagers kurset gir god kontinuitet. Kombinasjon av mye praksis og teori, bra progresjon, tilrettelegger for at deltagerne kan få så store utfordringer som de er klare for og skaper stor trygghet med sin kunnskap og lange erfaring.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, fjellhege
Anmeldt 5. august 2020

Jeg vil absolutt anbefale Breoppleving. Utrolig kunnskapsrike og profesjonelle instruktører, fantastiske lokasjoner, godt og lærerikt kursopplegg, fin fordeling mellom teori på kvelden og praksis på dagtid. Perfekte lokasjoner i vakre Jostedalen. Kursuken var både fantastisk og uforglemmelig og jeg har fått kunnskap som utvider mine muligheter til å utforske en verden av breer, andre deler av naturen og nye topper i fjellheimen.

Takk, 440hildem