“Uformelt, fin beliggenhet”

Mona Lisa Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Sandane
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi, dvs min samboer og jeg, spiste her en kveld midt i uka. En rikholdig meny, og det vi valgte var helt gjennomsnittlig. Hyggelig kokk og greie priser.

1  Takk, benten2017

Anmeldt 17. juli 2020

Kommer fra Oslo og har spist mye kebab igjennom årene, dette er faktisk noe av det bedre jeg har spist. Ingen farse kjøtt men ordentlig biffkjøtt eller kyllling. Hyggelig betjening. Anbefales.

2  Takk, Bamsebenny
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Mona Lisa er veldig flinke på pizza, trivelig lokale og veldig trivelig personale anbefaler et besøk innom Mona lisa

1  Takk, 793_rjanm
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Dårlig service, ingen informasjon om at middag ville ta en time å lage. Maten som endelig kom var smakløs og dårlig. Drar ikke hit igjen. Nokså sur betjening i tillegg.

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, Isabell T
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte liten pizza, 2 hamburgarar og 4 "biff Sandane". Maten blei ikkje levert samla, slik at nokre var ferdige å ete før andre hadde fått maten. Biffen var svært tørr og ingenting skjedde når dette vart klaga på. Elles var det fullt og det er tydelegvis ein populær plass.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Geir H

Reisende som så på Mona Lisa Restaurant, så også på

Har du vært i Mona Lisa Restaurant? Del dine erfaringer!