Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig hotell og imøtekommende betjening. Fikk byttet rom fra historisk til nordisk da vi ikke var fornøyde med sengene. Fantastisk restaurant med mat av ypperste kvalitet samt god service. God frokost.

Takk, vvel
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Gloppen hotell har alt en kunne ønske!fantastiske omgivelser, nydelig mat og veldig behjelpelig og service innstilt personale i Hotel samt restaurant har ved flere anledninger bodd på hotellet, og flere anledninger hatt et nydelig måltid, med lokalt brygget øl

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 793_rjanm
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Sjarmerende hotell med antikke møbler og interiør. Meget god mat, og godt hjemmebrygget øl. Anbefaler «Dampen» ølet som kun fås kjøpt på hotellet.
God frokost med hjemmebakt brød.
Eneste minus er mangel på treningsrom og litt få komfortable sitteplasser ved baren.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 560espenh
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Dette hotellet kan virkelig anbefales. Flotte rom med Big size kjempegode senger. Frokosten var utsøkt med lokal god mat. Koselig hotell i Sandane med særpreget utseende av sveitserstil og er et historisk hotel fra 1800 tallet.

Takk, karink413
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Hadde forventet mye mer av dette hotellet. Middagen var god, men ikke fantastisk. Jeg savnet profesjonalitet og kompetanse blant servitørene. De var uerfarne og usikre. Hvordan klarer man å glemme en bestilling når man er på ett av to bord i restaurant? Hvordan klarer man å servere lunkent vann? Generelt synes det som man ikke er opptatt av detaljer. Hvordan kontrollerer man malingsarbeidet på dette hotellet? Dette forteller meg at nøyaktigheten et helt fraværende på Glopen Hotell. Veldig synd, for det har potensiale. For å ta med noe positivt. Blide folk og god frokost.

Takk, eskila
Prebski, Manager på Gloppen Hotell - By Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Hei Eskil.
Takk for tilbakemleding.
Det er trist og høre at vi ikke sto til forventningen.

Vi jobber hver eneste dag for og bli bedre, og lover at vi tar til oss det du skriver her.

Håper vi på ett tidspunkt for rettet intrykket dere har fått av oss.

Lampen fikser vi med engang!

Mvh.
Preben Moen.