Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Frokostbrettet som ble servert første dag, var veldig bra. Ble kjedelig anbre og tredje dag. Anbefaler mer variasjon.
Ved to av måltidene fikk vi bestikk som ikke var rent, så ut som rester av egg. Den ene gangen var bryllupsmisdagen hvor det var rester på både kniv og gaffel.
Været var bra. Sengene var bra. Renhold på rommet var bra. Hyggelig betjening.
Men det blir ikke full score.

Takk, 168stigr
Terese Helene Kirkhorn, General Manager på Gloppen Hotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hei og takk for din tilbakemelding

Kan forstå at frukostbrettet kan bli litt kjedelig etterkvart, og heldigvis no har vi fått gå tilbake til buffet :)

Skal ta ein oppstramming på oppdekkinga, det skal ikkje ligge framme bestikk som ikkje er pussa og reine

Ha ein fin dag og håper å ynskje deg velkommen tilbake

Terese, Gloppen hotell

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Et hotell vi alltid gleder oss til å komme tilbake til.Tiltalende rom med herlig komfort.
Hyggelig hotell med veldig god atmosfære og fantastisk hyggelig personale, maten er i særklasse.
Velsmakende og en glede for gane og øye.
Kan bare finne positive ting med dette hotellet.

1  Takk, 56lisbetg
Terese Helene Kirkhorn, General Manager på Gloppen Hotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei

Vi er så glad for å høyre at dykk har hatt eit flott opphald her med oss :)

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell i skjønne og stille omgivelser. God seng og god størrelse på rent rom. Dusjing betyr vått gulv med den enkle glassløsningen. Middagsutvalget noe begrenset -men godt det jeg fikk servert. Frokost noe begrenset grunnet smittetiltak, men greit å bestille fra servitør det man ønsket. Gode møterom. Fint opphold!

1  Takk, knutb867

Hei og takk for din tilbakemelding

Flott å høyre at du likte vårt korona frukost tilbud og at dykk hadde eit fint opphald

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Topp service og imponerande standard på middag og lunsj! Middagen i laksestova for oss seks på studietur var perfekt! Over alle forventningar! Kjem gjerne tilbake og anbefalar hotellet til vener og kjende!

1  Takk, Rune H
Terese Helene Kirkhorn, General Manager på Gloppen Hotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Hei

So kjekt å høyre dykk hadde eit fint opphald på Gloppen hotell

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Etter en lang kjøretur sjekket vi inn på gloppen hotell og ble møtt av en helt fantastisk betjening. Spesielt en servitrise ved navn Elin tok oss særlig godt i mot! Elin ga oss super service og var veldig imøtekommende og ga oss tips om hva vi kunne finne på i området. Gloppen hotell har koselig uteplass, god drikke og god mat. Vil definitiv anbefale dette stedet til andre.

Takk, ashildv

Hei

So kjekt å høyre at Elin har tatt imot dykk so bra, skal gje skryten vidare til ho :)

Flott at dykk har hatt eit fint opphold på Gloppen hotell

Vi ynskjer dykk velkommen tilbake :)