eDreamsUSD 141
Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt en pakke med kortreist matopplevelse for 2 personer. Nydelig mat og vin. Flott rom og fine omgivelser. Fin tur opp til utsikten i friluftsparken. Fantastisk laget med mye flotte elementer.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Aasmund87
Terese Helene Kirkhorn, General Manager på Gloppen Hotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Hei Aasmund

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger.

Flott at du har hatt eit fint opphald og ein fin opplevelse på Sandane

Vi ynskjer dykk velkommen tilbake

Terese, Hotellsjef
Gloppen hotell - By Classic Norway Hotels

Anmeldt 22. september 2020

Jeg var med på en bussreise der vi overnattede og spiste middag på hotellet.
Maten på kvelden var nydelig og jeg fikk et rom i den gamle delen, med småblomstret tapet og badekar :) Men.., aller mest lot jeg meg imponere av frokosten, dra dit og sjekk den ut selv.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Maria F

Hei Maria og takk for din tilbakemelding

So kjekt at du har hatt eit fint opphald og at maten smakte

Terese,Hotellsjef
Gloppen hotell - By Classic Norway Hotels

Anmeldt 30. august 2020

Var kun på overnatting. Overnattet i den gamle delen i et koselig gammelt rom.
Ser at hotellet har en ny fløy med tilsynelatende stor konferanse kapasitet.
Hotellet ligger sentrumsnært og har gode parkeringsmuligheter med ladestasjoner for el-bil.
Hyggelig personell og god frokost.

Romtips: Spør om evt rom i den eldre fløyen om man ønsker tradisjonell stil på rommet
Takk, 344harald_
Terese Helene Kirkhorn, General Manager på Gloppen Hotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Hei og takk for besøket :)

Vi har konferanse fasiliteter så om du treng ein plass til konferanse er det berre å ta kontakt :)

Terese,Gloppen hotell

Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

God mat, fint rom, hyggelig betjening:) Utmerket hotell, god frokost med mye lokalt produsert, også lunsjen. Anbfales, ja:-) En tur opp «Trivselsstien» er også en flott opplevelse, gjerne hele runda med «Sherpatrapper» både opp og ned.

Takk, hanspj
Terese Helene Kirkhorn, General Manager på Gloppen Hotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Hei og tusen takk for besøket

Flott å sjå dykk har hatt eit fint opphald på Sandane med både hotellet og Trivselsskogen :)

Terese,Gloppen hotell - By Classic Norway Hotels

Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Har hatt en gruppe med salgstrening på Gloppen Hotel over to dager. Veldig gode fasiliteter.
Vi hadde fantastisk mat og det er trivelig og service innstilt betjening og flotte omgivelser!
Anbefales på det varmeste.

Takk, bjornerikv
Terese Helene Kirkhorn, General Manager på Gloppen Hotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Hei og tusen takk for flott omtale

Kjekt å høyre dykk har hatt 2 fine dagar på Sandane og Gloppen hotell

Vi ynskjer dykk velkommen tilbake