Anmeldt 29. oktober 2020

Vakre historiske bygninger, bra beliggenhet, veldig rent og deilig frokost. Og best av alt: vår kjære katt, som er en del av familien, fikk være med! Vi koste oss og vi kommer tilbake til dette hotellet!

Takk, CygnusBergen
Terese Helene Kirkhorn, General Manager på Gloppen Hotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2020

Hei og tusen takk for fine tilbakemldinger

Vi ynskjer deg og din katt velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 23. oktober 2020 via mobile enheter

Vi bodde på Gloppen Hotell i vakre Sandane 4 netter i forbindelse med den årlige FjordBlues festivalen. Et gammelt ærverdig hotell som inntil nylig var tilknyttet "de historiske". Veldig hyggelig personell som arbeider på hotellet. Vi stusser imidlertid på at i disse korona tider måtte vi selv skjære opp brødet til frokost. Ikke alle er like flinke til å legge tøy servietten over brødet når en skjærer det opp, og noen borer fingrene langt ned i det ferske brødet, noe vi med selvsyn observerte. Ekkelt... Dette bemerket vi og til hotell ledelsen, uten at det medførte noen endring. På andre hoteller vi har vært i sommer, har brødene vært ferdig oppskjært til frokost. Vi hadde en nydelig 3 retters første kvelden med "gloppen hjort" på tallerkenen. En klar 6'er. Særdeles velsmakende var dette måltidet, men å kjøre den samme faste middags menyen i 1 uke med kun 2 valg, uer eller hjort, er ikke noen geni strek. Hvem ønsker vel å spise det samme til middag hver eneste kveld? Hva med en egen festival meny når det er FjordBlues? Uansett bransje priser som den hyggelige kjøkken sjefen har mottatt så ble dette for kjedelig og lite kreativt. Vi og andre hotell gjester valgte derfor andre alternativer, for eksempel å spise middag på Mona Lisa, italiensk i sentrum av Sandane. Noe må rettes opp på vakre Gloppen Hotell, men vi kommer nok igjen.

1  Takk, Arild99

Hei og takk for din tilbakemelding

Flott at du kjem med tilbakemelding ang brød, vi har no i tillegg til vårt heimebakte brød, oppskoret brød for dei som ynskjer det.

Vi beklager om dykk ikkje har fått tilbod om anna mat når dykk har budd lenge, vi har som regel noko tilgjengelig for dei som har langtidsopphald, så her er det noko komunikasjonen som har vore litt dårlig, men kjekt å høyre at dykk var fornøgde med maten :)

VI håper på at neste år blir det normal Bluesfestival, då blir det som vanlig festivalmeny og fulle hus, så vi håper dykk kjem tilbake neste år og

Ha ein fin dag

Anmeldt 18. oktober 2020

Ifm vår rundreise i Norge valgte vi en natt i Sandane der valget ble Gloppen Hotell. Et hyggelig hotell med en ny og en gammel fløy. Vi valgte "gammel fløy" der rommet var forsøkt holdt i en gammel stil. Sikkert hyggelig for de som liker denne stilen. Badet var moden for renovering. Hyggelige ansatte og en OK frokost neste morgen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, SteRos
Terese Helene Kirkhorn, General Manager på Gloppen Hotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Hei og takk for din tilbakemelding

Vi er glade for at du har hatt eit fint opphald

Velkomen tilbake

Anmeldt 13. oktober 2020

Alt var som forventet ut hva andre har skrevet - enkelt fortalt HELT TOPP.
Store flott rom med en enorm seng som var en konge verdig. Flott stort bad.
Og det beste. Ett hotell som har tatt kostnaden med å investere i en kaffemaskin på rommet. Kan bare ikke bli bedre
Middag i restauranten holdt også hva den lovet. Og for ikke å glemme de ansatte som ikke viste hva godt de kunne gjøre for deg.
Sier som sant er - Weˋll be back soon

Takk, berntrune
Terese Helene Kirkhorn, General Manager på Gloppen Hotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2020

Hei

Tusen takk for at du tek deg tid til å legge igjen ein so kjekk tilbakemelding
Det sett vi stor pris på

Vi ynskjer deg velkomen tilbake

Gloppen hotell - By Classic Norway hotels

Anmeldt 7. oktober 2020

Meget bra rom til god pris i den nye fløyen. God mat og ypperlig frokost. Stils foran gammmel bygning ble fjernet siste dag. Da ble det vakkert. Gloppen har mange aktivitetstilbud. Hadde ikke anledning til å teste dem.

Takk, arneseningerlise

Hei og tusen takk for flott tilbakemelding

Vi ynskjer deg velkomen tilbake for å teste ut litt aktiviteter. Vil anbefale ein tur i Trivselskogen

Gloppen hotell - By Classic Norway hotels