Expedia.comUSD 149
eDreamsUSD 149
Orbitz.comUSD 149
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Minus for samme meny alle dager. Når du forhåndsbestiller 4-retters middag to dager på rad, så er det fint å informere om at menyen er helt lik. Vi etterspurte en annen meny/muligheten til å spise noe annet, men det var ikke mulig.
Minus for at man må spørre om å få sitte i matsalen, og ikke utenfor. De har noen bord stående utenfor matsalen i et rom som er lite koselig, og der kan man bli plassert om man ikke spesifiserer at det er ønskelig å sitte inne i matsalen. Vi opplevde også at gjester som spurte om å få bytte plass fikk avslag av servitør.
Minus for utsikt til usjarmerende hagetelt. Teltet stjeler utsikten ut over hagen og omgivelsene, og det står innemøbler som er tilfeldig plassert inne i teltet til enhver tid.
Gammelt, ærverdig hotell med mye laksehistorie, men litt oppsiktsvekkende at servitøren ikke kunne svare på om det var villaks eller oppdrettslaks på menyen, og tilbød seg heller ikke å finne ut av det.

Pluss for hyggelig rom som er grundig rengjort. God seng. Pluss for god frokost.

Takk, bettinamiliane
Anmeldt 30. juni 2021

Vi bodde i den gamle delen av hotellet. Rommet var koselig/pent. Sengen var litt ukomfortabel, da den var "ligget ned" på den ene siden. Skulle ønske vinduene kunne blitt satt i luftestilling, da det ble varmt på rommet, men vi ønsket ikke å åpne helt, pga insekter.
Bestilte 5-retter med vinpakke i restauranten. Dette var en fin opplevelse, men til tross for at vår "kelner" gjorde sitt beste, var det tydelig at hun ikke hadde fått nok opplæring. Det gikk ikke av seg selv å få nye glass og bestikk til hver rett, og hun hadde heller ingen informasjon å komme med om de forskjellige rettene. Den samme følelsen fikk vi under frokosten, da betjeningen var ny og urutinert. Dette kommer seg nok utover sommeren.

Takk, Beepy_9
Anmeldt 27. juni 2021

Hotell og rom ok.
Restaurant underkjent etter lunchbesøk fordi;
Bestilte stor fiskesuppe til 250 kr
Retten ble servert med spillfekterier og stil hvor sjy helles over retten v bordet.
En ting at suppen er den minste vi har sett, en annen at fisken deri var sleip og guffegrå..har ikke sett makan.
Valuta for pengene for såkalt stor porsjon suppe var trolig sausenebbet med ekstra sjy som ble etterlatt på bordet.

Takk, 901henningh
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

To par på biltur til historiske hoteller. Vi hadde bestilt rom i den historiske delen av hotellet, men ble forsøkt plassert i den nye. Det løste seg etter hvert slik at vi kom i den gamle delen, men skjønner ikke hvorfor hotellet forsøker å gjøre slike grep.
Deilig middag på kvelden. Fantastiske smaker og godt presentert. Full score for kjøkkenet.
Servitøren (ire?) var imidlertid veldig høylytt ved enkelte bord, og brukte lang tid på samtaler og fortellinger. Dominerte lydbildet i spisesalen. Bør forsøke å begrense seg litt….

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Rolf H
Anmeldt 16. juni 2021

God service og hyggelig personale. Vil spesielt nevne god service ved innsjekking, Dag Håkon var svært imøtekommende og vi følte oss velkomne. Rommet var koselig, gode senger og rent. God mat, både frokost og i restauranten. Hotell vi anbefaler til kjente.

Takk, thorbj_rnn567