Expedia.comUSD 145
eDreamsUSD 145
Orbitz.comUSD 145
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Bodde i den gamle delen. Sjarmerende og veldig hyggelig. Beliggenheten var også veldig flott.

Personalet var veldig service minded og behjelpelige.

Nydelig mat og flotte omgivelser. Anbefales på det varmeste! Kommer mer enn gjerne tilbake.

Takk, mortens478
Anmeldt 29. juli 2021

Vi fikk flott rom med utsikt mot den fine hagen. Den dagen vi var der var det opptil 30 grader i skyggen og da var opphold i hagen med kald drikke under et skyggefullt tre nødvendig. Menyen tilbyr en fem-retters til middag men for oss to holdt det med en to-retters. Spekemat og salat til forrett sammen med et nydelig brød bakt lokalt. Til hovedrett valgte vi lam, også det produsert lokalt. Smakte utmerket. Til drikke valgte vi Gloppen-brygg, et øl som passet fint til lammet. Ansatte var hyggelige og imøtekommende. Gloppen hotell kan anbefales.

Takk, Jostein S
Anmeldt 28. juli 2021

Hotell Gloppen viste seg dessverre å bli en skuffelse. Bilder på nett stemmer ikke med faktisk tilstand, og dobbeltsengene på rommene er veldig små (140 cm brede?)
Rommene trenger helt klart en oppgradering, og badene likeså.

Maten i restauranten var veldig god, og lokalt brygget øl var en positiv overraskelse.

Romtips: Like greit å booke rom i den nye delen?
Takk, 377linel
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger flott til innerst i en fjordarm. Hotell og rommene i klassisk stil. Sengene er gode, bad og dusj fungerte godt. Frokost er meget god og de lager ordetlig kaffe. Middag også meget god og bra presentert. Flott hage på fremsiden av hotellet som er perfekt for en 'aperivo' før middag.
Hotellet hadde 2-3 'trainees' som er hyggelig, men hvor den ene av de ikke enda hadde skjønt hva service dreier seg om. Den unge karen hadde en 'slentrende' holdning, litt upassende språkbruk, og hadde på noen slitte Nike jogge sko og virket lite intressert i yrket sitt. De lokale ansatte meget hyggelige og 'service minded'.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, trondh2018
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk et «historisk» ganske enkelt rom i den gamle delen. Kun en stk. gammeldags nøkkel fantes til rommet. Ugreit når man er flere. Kaffemaskin på rommet hadde ikke stikkontakt! Måtte flyttes og plugges inn ved gulvet hvis en ville bruke den. Rullegardin defekt. Manglet sklimatte og støttehåndtak i badekaret. Farlige greier for eldre folk. Og så var lammefileten seig i restauranten som var bemannet med hjelpeløse unge ferievikarer. Dessverre leverte ikke hotellet etter innsalget sitt og prisnivået. Pandemien lan ikke ta skylda, det må strammes inn i detaljene.

Takk, Henning S