Priceline
Agoda.comUSD 133
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Historiske lokaler. Rent og pent. Hyggelig personale og god service. Nydelig mat både til lunsj og middag. Konferansesalen fungerte godt. Har bodd på hotellet en gang tidligere og kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Sidbra
Anmeldt 12. august 2021

Rommet var fint og maten veldig god. Men å bli møtt med en servitør som ikke skjønte et ord norsk og som dessuten behandlet oss som undersåtter, hun herset med oss rett og slett. Ubehagelig. Er det ikke mulig å gi personalen en liten lynkurs i landets språk? Vi skjønner og snakker godt engelsk men når vi er i hjemlandet skal det gå an å bestille et glass vin uten å møtes av et arrogant: What?

Takk, Fryden13
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde en natt på Gloppen hotell. Var litt uheldige at vi fikk et rom i den mindre fine delen av hotellet (baksiden), rom 104. Denne delen ødelegger hotellets uttrykk. Det var også en del kluss med regningen, det var lagt til vin og ekstra retter som vi ikke hadde. Dette ordnet seg uten problemer ved utsjekk. Ellers må jeg si at maten i restauranten og frokosten var helt fantastisk, denne drar opplevelsen voldsomt opp. Verdt et besøk i seg selv. Nydelig restaurantområdet. God hotellbrygget øl! Stort sett hyggelige og smilende ansatte. Kommer gjerne tilbake, men da må vi bo i den klassiske delen :-)

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Marius S
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Bodde i den gamle delen. Sjarmerende og veldig hyggelig. Beliggenheten var også veldig flott.

Personalet var veldig service minded og behjelpelige.

Nydelig mat og flotte omgivelser. Anbefales på det varmeste! Kommer mer enn gjerne tilbake.

Takk, mortens478
Anmeldt 29. juli 2021

Vi fikk flott rom med utsikt mot den fine hagen. Den dagen vi var der var det opptil 30 grader i skyggen og da var opphold i hagen med kald drikke under et skyggefullt tre nødvendig. Menyen tilbyr en fem-retters til middag men for oss to holdt det med en to-retters. Spekemat og salat til forrett sammen med et nydelig brød bakt lokalt. Til hovedrett valgte vi lam, også det produsert lokalt. Smakte utmerket. Til drikke valgte vi Gloppen-brygg, et øl som passet fint til lammet. Ansatte var hyggelige og imøtekommende. Gloppen hotell kan anbefales.

Takk, Jostein S