“Middels på det meste 🍕🍕🍕 - husk cash! 💰”
Anmeldelse av Aspendos

Aspendos
Vurdert som nr. 11 av 13 Restauranter i Hals
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Helt gjennomsnittlig sted med pizza/pasta som sin spesialitet. Ok priser for en nordmann.

Har spist der et par ganger i mangel av gode alternativer. Ikke noe galt med pizzaen, bortsett fra at den var på det nærmeste smakløs. Smakte ingenting. ‍♂️

Gjør ikke saken bedre når en av kelnerne kommer bortom under måltidet og gjør oppmerksom på at de ikke tar utenlandske kredittkort! Dette kun fordi de da får en avgift på et par kroner, noe de i stedet kunne ha gjort oppmerksom på og så lagt det på prisen

Når jeg som kunde må løpe rundt for å finne minibank (bruker bare kort), og uttak koster 30 kroner, hadde jeg heller betalt kredittkortgebyret for restauranten...

Hvis utlendinger som spiser der krever det, kanskje de snur? Er ikke det poenget med Tripadvisor, å fremme forbrukermakt? Bare en tanke, kos deg med men husk !

- Leon

2  Takk, Leon_Norway

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god pizza, hyggelig betjening, veldig fornøyd etter besøket. Kan anbefales dersom du ønsker en veldig god pizza

Takk, F4316VHjonasb
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Maten er helt grei og blir raskt servert. Prisnivået er for høyt i forhold til kvaliteten. Effektiv betjening.

Tar ikke kort som ikke er danske!

Takk, Svantesvoken
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Spiste på Aspendos med min tenåringssønn. Ungdomspizza med kebab og pommes frites appellerte til den yngre generasjon, mens jeg gikk for meny med mørbrad. Kjøttet var mørt, hadde fin struktur og var passe stekt, med en gorgonzolasaus og stekte poteter. Salaten var ikke så spennende, men frisk og grei. Kjøtt kan de på Aspandos.

Aspandos har et hyggelig lokale, og denne kvelden valgte vi å sitte inne på grunn av vinden. Servicen er hyggelig og imøtekommende, men ikke så godt organisert. Vi satt lenge uten å få noe å drikke, og etterhvert så vi en servitør lete etter oss i lokalet med drikken, samtidig som en annen lette etter oss med forrettene.

Og så måtte jeg ut å gå tur for å ta ut kontanter, fordi restauranten synes det blir for dyrt med utenlandske kredittkort. Så jeg gikk og fant bankautomaten, og på turen tilbake tenkte jeg at hvis restauranten synes det er så viktig å spare et gebyr at de kan sende gjestene ut på gaten for å hente kontanter, så kan jo jeg også spare på tipsen.

1  Takk, ErikLundeby
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Har vart her tidligere ved flere anledninger, og da har maten vart nydelig, flott å se på og vart smakfull.
Nå har de visstnok glemt hva det betyr å smake og krydre på maten når den lages. Interiøret har blitt dårlig vedlikeholdt og de har gått for billigere løsninger. Tidligere aksepterte dem de fleste betalingskort, nå kun Dankort eller kontant. Skuffet.

1  Takk, saellu

Reisende som så på Aspendos, så også på

Har du vært i Aspendos? Del dine erfaringer!