Orbitz.com
eDreams
Travelocity
FindHotel
Anmeldt 18. februar 2018

Personalet (på kjøkkenet, rengjøring, resepsjon og eiere) gjør at man virkelig føler som velkommen. Spille biljard, nyte utendørs boblepool, champagne provning eller gå fra from til rom å se på alle detaljer får deg i godt humør. Frokost, lunsj og middag setter gode minner i ganen. Her kan man nyte roen og dra hjem med ny energi.

Romtips: Dobbeltsjekk om det er do og dusj på rommet eller i gangen, hvis det er viktig for deg. Begge valgene er rene og funker bra.
Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, ArtBySmulan
Sanni S, Ägare på Wedevågs Herrgård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2018

Hej och tack snälla för ditt fina omdöme!
På återseende!
Bästa hälsningar Sanni & Per med stab

Anmeldt 19. juni 2022

Dato for oppholdet: juni 2022
Dennis Maglic, Ägare på Wedevågs Herrgård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Anmeldt 22. juli 2021

Romtips: There is a jacuzzi!
Sanni Schalander, Ägare på Wedevågs Herrgård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2021

Anmeldt 25. november 2020

Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2019
75sannis, Ägare på Wedevågs Herrgård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2019