Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 27. august 2018

Fine, nyoppussa og reine rom.
Hygienen på kjøkkenet kunne vore betre. Me fekk fleire gonger service med restar etter saus ol.
Me budde her i 5 dagar, og det var berre kjøkkenhygienen som trekte ned.
Ok overanattingsplass.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, AMLirhus
Anmeldt 20. juli 2018

Enkelt gammel hotell/motell. OK rom men slitt og lukter gammelt. Ingen aircon. Helt ok for en overnatting langs veien men vil ikke anbefale det for lengre opphold. Frokost inkl i prisen. Mye sild men ellers lite utvalg. Manglet bacon og stekt egg/eggerøre hadde pannekake pølser , poteter og kjøttboller som varmrett 1 type ost og 2 typer kjøttpålegg. Utvannet juce. Men 795 sek for et dobbelrom kan en vel ikke forvente mer.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, kristian438
Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Var på vei fra Stockholm til Oslo. Var sulten og ca halvveis så vi svingte innom for å spise. Det skulle vi ikke ha gjort.
Vi fikk beskjed om at vi var siste servering. Taco bordet vi forsynte oss fra var sølete og lite innbydende. Banan fluene skvatt ut da vi tok av lokkene på grønnsak og salat fatene.
Ikke var det noen kulinarisk opplevelse.
Og da vi antydet at man kanskje burde gi en rabatt for måltidet ble vi ikke engang svart.
Dette var ikke et besøk jeg vil anbefale.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, johanes953
Anmeldt 9. oktober 2019

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldt 13. september 2019

Romtips: Rooms on the second floor might be quieter. Stayed on first floor, could hear some traffic noise.
Dato for oppholdet: september 2019