FindHotel
Etrip
ZenHotels.com
Agoda.com
Anmeldt 4. september 2019

Leide hytte fra 19 August til 21 August. Veldig koselig hytteby, utenom Campingen, stille og rolig ( sikkert fordi vi reiste utenom sesongen..) Rein og fin hytte med alt inventar man kunne ønske for en vellykket ferie. Hytten vi lå på hadde hotellstandard..Stor veranda med bord og gode sitte/liggestoler. Flott stue, malt lyst med salong og spisebord, videre bad, med meget god dusj! Soverommet hadde også høy kvalitet, svært gode senger, hvor vi sov utrolig godt! Hyttebyen ligger på en høyde med utsikt over omgivelsene og sjøen, dertil bare ca 10 minutter til sentrum av Østersund! Vi kommer tilbake, og anbefaler denne campingen på det varmeste :-) Vi hadde et fantastisk opphold :-)

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Mali S
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Hadde booket 3 overnattinger men dro etter 2. Hytten vi hadde leid var møkkete!! Dårlig utstyrt, ødelagte senger og luktet muggent (vannlekkasje under vasken på kjøkkenet). Kommer aldri tilbake dit!!!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 147marthee
Anmeldt 5. august 2017

Vi stoppet for en natt, med campingvogn. Helt grei plass, fin liten lekeplass for barn. Servicebyggene var gamle og det var ikke akkurat trivelig å dusje der. Da veiet det noe opp at det man slapp penger/poletter for å dusje. Som ferske campere i Sverige så forundres jeg meg over at det ikke er fri WiFi på campingplasser. Det har vi hatt på alle campinger vi har besøkt i Norge og tok det egentlig som en selvfølge. Dette er et must i dag!

Dato for oppholdet: juli 2017
3  Takk, MoLo9517
Anmeldt 2. august 2015 via mobile enheter

Har akkurat besøkt denne plassen, og den er som campinger flest, litt varierende dårlig vedlikehold og renhold. Vi opplevde at de plasserte biler og vogner svært tett - noe som ble snakket med (grinete) en mann av personalet om. Han mente at i høysesong så gjelder ikke brannforskifter - og de gjorde som de ønsket selv. Jeg hadde en vogn på hver side - ca 1,5 meter mellomrom. Ellers ligger campingen pent plassert. Med nytt personale - som setter gjestene og sikkerhet høyt, så kan denne bli bra!

Dato for oppholdet: juli 2015
2  Takk, NarvN
Anmeldt 16. juli 2014

Kjedelig plass for barn under 8 år.dårlige lek apperater dårlige (for tynne) madrasser i sengene. Et alt for lite kylskap. Minigolf som har sett sine bedre dager og for dårlig vareutvalg i butikken. Ellers en fin natur område

Dato for oppholdet: juli 2014
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med camping.se
1  Takk, Geir J