Expedia.comUSD 144
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 149
1924 av 671 anmeldelser
Anmeldt 9. oktober 2018

Dette hotellet var virkelig en hyggelig opplevelse. Vi var tre voksne og en gutt på 11 som hadde bestilt to netter i august. Vårt familierom i hotellets hovedbygning, var egentlig en suite med innsatt køyeseng i oppholdsrommet. Det var eget soverom med king size seng og stor flatskjerm. I tillegg var det Sofa og stor Tv i det andre rommet. Flott baderom. Det eneste minuset var at det var forferdelig varmt på rommene og ikke mulig å åpne vinduene. Eller hadde hotellet et fantastisk spa anlegg med blant annet oppvarmet utendørs basseng. Hotellet ligger noen km fra Østersund, men buss til byen går ofte og stopper rett utenfor hotellet, perfekt! Tror det kostet ca 25 Skr hver vei for voksen. Et fantastisk flott og hyggelig hotell som jeg anbefaler uten forbehold.

Takk, ToreA757
Lina H, Chef på Froso Park Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Hej Tore,

Vad glada vi blir att ni haft det bra hos oss!

Hoppas på ett snart återseende,

Lina Hansson
Hotellchef

Anmeldt 19. september 2018

Overraskende hyggelig innsjekk m oppgradering av rom, stort, minimalistisk stil, men med atmosfære og utsikt.
Nydelig middag i restauranten. Topp mat og service. Det er her takhøyden i dobbel forstand blir synlig, uformell og stilig.
Så fram til å benytte Spa avdelingen, men åpnet ikke før kl 11 tirsdager, så vi tok oss ikke tid til å vente og kjørte videre, men kommer garantert tilbake.
Beklager, men fikk ikke merket hotellvurderinger fordi de ikke ble tatt i mot ved avmerking. Vi var veldig fornøyde. Stille, rolig og reint.

Romtips: Rommene på bottenvåningen aksepterer hunder
Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Rigmor H
Johnnie S, Guest Relations Manager på Froso Park Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Hej Rigmor!

Vad glad jag blev över att höra att ni hade en härlig vistelse när ni besökte oss.
Kan inget annat än att hålla med dig, miljön och naturen här ute på Frösö Park Hotell är helt makalös.

Vad tråkigt att ni inte hann besöka vårt fantastiska spa-avdelning.
Fredag-Lördag har vi öppet från 09.00-21.00

Stort tack för din feedback, det är något vi värdesätter högt.

Ni är mer än välkomna tillbaka till oss! :)

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk fint hotell med veldig imøtekommende personal.
Lydtette rom, fint bad og skikkelig god dusj.
Minus var at rommet var alt for varmt til og sove i og at det ikke gikk an og åpne et vindu. Når vi sa ifra om det fikk vi gratis inngang på spaavdelingen før vi dro hjem å det må jeg si er helt fantastisk kundeservice. Frokosten var å lekker tross lite utvalg i pålegg. Alt i alt et hotell vi gjerne kommer tilbake til om vi skal til Østersund igjen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, tnissen79

Hej!

Stort tack för din feedback, detta är verkligen något vi värdesätter och tar till oss.
Jag beklagar att rumstemperaturen var för hög, men tycker verkligen det är kul att ni kunde ha överseende med detta.

Ni är mer än välkomna tillbaka till oss på Frösö Park Hotell! :)

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Topp hotell med proffe medarbeidere! Rommet var rent og pent, perfekt temperert svært godt lydisolert. Stor og velutstyrt gym og enorm Spa-avd. Frokost i verdensklasse og god restaurant. Var på gjennomreise med min 10 årige datter og hun elsket hotellet! Masse å gjøre, så hun ville ha en natt til for å utforske mer! Blir heretter fast stopp på våre reiser mellom Oslo og Nord-Norge.

Takk, Robert B
Johnnie S, Guest Relations Manager på Froso Park Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Hej Robert!

Gud vad glad jag blir över att läsa detta, precis sådär ska man känna efter en vistelse hos oss på Frösö Park Hotell.
Du och din dotter är mer än välkomna tillbaka till oss.

Jag hoppas vi ses snart igen.

Med vänliga hälsningar

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Hotellet har et flott lobbyområde og fine rom. Godt med plass for en familie på fire. Renholdet er Ok minus, jevnt over slik det, etter min erfaring, pleier å være på de fleste hoteller.
Airconditionen på rommet var så og si ikke fungerende, og man kunne ikke åpne vinduene. Jeg synes det ble i overkant varmt å sove i 26 grader.
Frokosten var meget bra. Ferskt brød, delikat pålegg, varmmatbuffet, frisk frukt.
Ville styrt unna dette hotellet på de varmeste dagene, ellers anbefales det.

Takk, 89iduns
Johnnie S, Guest Relations Manager på Froso Park Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Hej Idun!

Jag vill börja med att tacka för din feedback, detta är jätteviktigt för oss så vi kan fortsätta att utvecklas som företag och individer.
Och ja, värmen tog verkligen kål på hela Sverige i år. Så jag får även beklaga detta.

Jag hoppas ni vill besöka oss igen så ska vi leverera en riktigt toppenupplevelse åt er.

Med vänliga hälsningar