kr 1 815
Bli belønnet med One Key
Kristoffer Amda... G
3,0 av 5 boblerAnmeldt 8. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2018
Susanne Å, HotelldirektörVann Spa Hotell & Konferens, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. nov. 2018
Hej Kristoffer,

Stort tack för er återkoppling.

Vad härligt att ni tyckte om vår mat!

I vinter påbörjar vi vår renovering av våra rum och hoppas ni kommer tillbaka till oss när detta är färdigt!

Ha en fortsatt fin dag!
    Ved stranden
    38.8 km fra Vann Spa Hotell & Konferens
    Se flere hoteller i Brastad
    Anmeldt 16. oktober 2018

Fin atmosfære, jordnært, nydelige omgivelser og beliggenhet, god mat, hyggelig betjening, herlig spa-avdeling, gode senger. Hyggelig underholdning i helgen. Anbefales på det varmeste for voksne i alle aldre. Mange muligheter til avkobling både ute og inne. Det eneste jeg savnet var litt mer varme på rommet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
    Takk, samtalegrete
    Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Det er ca 7 år siden vi var her sist og nå trenger hotellet en overhaling. Beliggenheten er så magisk at resten av hotellet fortjener å skinne. Spa avdelingen er avslappende, men her må bassengene gjøres rene. I alle kulpene lå det møkk på bunnen.
    Rommene er spartanske og det hadde ikke vært vanskelig å få et litt mer luksus preg over rommet.
    Middagen er Ok, kokken brukte for mye salt og vi merket at rettene går på samlebånd.
    Er det noe det ikke går ann å sette fingeren på så er det betjeningen. De har holdningen Yes I Can !!

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, 461piak
    Susanne Å, Chef på Vann Spa Hotell & Konferens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Hej Pia K,

Stort tack för er återkoppling, vi strävar ständigt efter att förbättra oss och för att göra det så behöver vi våra gästers synpunkter.

Under vintern kommer vår spaavdelning få sig ett rejält lyft med utökade möjligheter till vila, fotbad och andra spännande saker. Hoppas ni får möjlighet att besöka oss då :) Våra rum kommer vi också att piffas upp under vintern!

Vad härligt att vår personal levererat, det gläder mig att höra

Varmt välkomna tillbaka

Med vänlig hälsning
    Susanne

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi var ca 120 personer på en konferanse fra lørdag til torsdag. En fantastisk opplevelse!
    Topp motivert personell som ga personlig service, alltid positive og smilende.
    Alle måltider var buffé med delikat og velsmakende og rikholdig innhold, stort sett fra lokale leveranører, smakfullt tilberedt av dyktige og innovative kokker.
    Spa-avdelingen var romslig og variert, noe for enhver smak!
    Vi hadde nydelig vær slik at de mange og varierte tilbud om uteaktiviteter i nærområdet også var en suksess.
    Hit frister det virkelig å reise for en privst langhelg!

Takk, 52Drugis
    Susanne Å, Hotelldirektör på Vann Spa Hotell & Konferens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Hej Sigurd B,

Stort tack för er återkoppling! Det var verkligen skoj att ha er hos oss. Vilken härlig grupp ni är!

Varmt välkommen tillbaka

Med vänlig hälsning
    Susanne Åhlund

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Dro med min sønn på 13 år. Vi storkoste oss på et flott rom med fantastisk utsikt. Spaet var bra, barnevennlig og voksenvennlig. Savnet boblebad. Maten kunne vært bedre og servisen ikke helt på topp. Masse gode muligheter for aktiviteter trekker opp.

Takk, Ivan H
    Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Litt slitne rom med hullete sengetøy. Mange fine varme basseng og fin beliggenhet ved fjorden. Maten var middels, fikk roastbiff første kvelden til middag som var seig, nabodama spytta ut alle kjøttbitene, men klagde ikkje, utruleg. Godt dampbad og sauna. Frukost var mye forskjellig, men bare røykt kjøttpålegg!!

Takk, Turist63
    Susanne Å, Hotelldirektör på Vann Spa Hotell & Konferens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2018

Hej Turist 63,

Stort tack för din återkoppling. Vi strävar ständigt efter att förbättra oss och för att kunna göra det behöver vi våra gästers synpunkter.

Det gläder mig att ni trivdes i vårt spa samt att ni fick njuta av utsikten!

Jag är verkligen ledsen att vi inte kunde leva upp till era förväntningar när det gällde middagen. Vår kökschef har fått till sig gällande köttet och jag hoppas att ni talade med vår servispersonal så de kunde ta tag i problemet direkt.

Varmt välkomna tillbaka
    Susanne Åhlund