Orbitz.com
Trip.com
Priceline
Anmeldt 13. august 2021

Hadde spatid kl 13 og ble lovet innsjekk innen da. Ankom kl 1230 og fikk beskjed at rommet ville være klart om 15-20 min. Etter 20 min fikk vi beskjed om at rommet var klart om 10 min. Etter 10 min kunne de ikke se at vi skulle ha innsjekk kl 13 og fikk beskjed om innsjekk kl 15. Ble da henvist til et skittent oppbevaringsrom for å finne fram badetøy og pakke om bagasje. Innsjekk spa avd 1330. Spaet var en gedigen skuffelse. Halvlunkne kulper med forskjellig lys og lukt. Ikke særlig fristende sted å være lenge.
Hadde lunsj fra brasserimeny ute. Her var det mange våte stoler og bord som de ikke hadde giddet å tørke av. Da vi fikk maten spurte de om vi trengte bestikk… hva skulle vi ellers spise med.
Middag: Her traff vi den eneste oppegående personen på hotellet. Lite smakfull mat. Hovedretten lignet på fengselmat. Den gråeste maten jeg noen gang har sett, kun opplyst av EN stk to cm gulrot.. Guttene som serverte maten luktet svette…
Frokost: Tørt brød. Eggerøre som var ubeskrivelig ekkel. Ellers under standard.
Slitt hotell som trenger oppussing.
Selv om vi fikk en slags kompensasjon så oppveier ikke det vår opplevelse.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Veel2013
Anna Lundqvist, Annan på Vann Spa Hotell & Konferens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hej Veel2013! Tack för ditt inlägg och tack för för din feedback. Mycket ledsen att höra om er upplevelse. När det gäller er start och tider för inheck låter det som det blivit ett stort missförstånd, det är mycket olyckligt och inte ok, självklart! Tråkigt att ni upplevde vårt spa som en besvikelse. Vi får väldigt mycket fin feedback gällande just vårt spa, där vi har variation på pooler med ljus, ljud, lukt och temperatur. Hoppas ni inte missade någon av alla våra mindre pooler så ni därav upplevde att ni inte ville stanna länge, annars brukar det vara tvärtom, alla gäster vill ha mer tid i vårt spa.
Vet att all vår personal som ställer frågor till våra gäster gör endast detta i all välmening, uppfattade ni det på annat vis gällande det med besticken, då är även det en ren och skär missuppfattning.
Som jag förstår har vi valt att kompensera er på plats - om ni inte upplevde det som tillräckligt får ni mer än gärna kontakta mig direkt så kan vi fortsätta vår dialog i mail; anna.lundqvist@vann.se TACK! Mvh Anna / Hotellchef Vann

Anmeldt 6. oktober 2020

Midt i høstmørket og coronaen var det herlig med ett opphold på dette stedet. Pga situasjonen ar det begrensninger i antallet personer samtidig i spaet, noe som gjorde det svært behagelig.
Rommene var helt greie. Vi meldte fra om at det manglet såpe på badet da vi kom, men selv etter to dager hadde det ikke blitt fylt på. Det er for dårlig.
Hyggelig betjening i restauranten og god mat. Deilig frokostbuffé.

Romtips: Vær oppmerksom på at det er lange korridorer så hvis du er dårlig til beins, bør du velge et rom nær resepsjonen.
Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Arnhild K
Anmeldt 21. februar 2020

Jeg og min kona droppet innom her på vei fra Gøteborg på vei hjemover. Vi kom på grunn av spa avdelingen. Den hadde det meste. Men fordi det var vinterferie/sportslov,
var det litt for mange barnefamilier i avdelingen. Jeg elsker badstue, og har alltid store forventninger til hva en SPA avdeling kan tilby. Damp badstuen var fantastisk. Men den finske badstuen var ikke opp å gå. Den var ikke varm nok. Så her gikk jeg på en ordentlig skuff. Ellers innhold den det meste enn kan forlange.
Ellers var rommet helt grei, godt seng og greit bad. Frokosten var god, men jeg manglet speile egg eller omelett. Hotell eggerøre er IKKE godt.

Takk, hildeskovli
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Vi ble tatt imot av en hyggelig dame i resepsjonen. Resepsjonsområdet var stort og fint, og her var det både kiosk, restaurant og bar. Lørdag kveld var det underholdning.

Spaet var stort med mange kulper, flere badstuer, stillerom, fotbad, utebasseng med nok vann til at det dekket skuldrene og utlånsluer tilgjengelig, hvilestoler og ulike typer dusjer. Det var også tilgjengelig frukt, te og vann. Det var best plass der fredag kveld og før kl. tre på lørdag. Massasjen jeg booket var vel verdt pengene.

Rommet var stort med soverom, stue, en liten entre og et stort bad med både dusj og boblebad. Senga var god. Det samme var sofaen og stolen.

Maten i restauranten var god (alle tre måltider) med gode åpningstider slik at man kunne velge spisetider selv. Servicen var stort sett god.

Uteområdet var fint og det var en ekstra badstue ved stranda, samt fine turstier, ulike uteaktiviteter og flott natur.

Men...

Det hadde vært fint med variasjon i badekulpene. Alt vannet var like varmt, så med unntak av litt ulikt lys og lyd, ga de den samme opplevelsen.

Hotellet var ikke helt rent. Teppene i korridorene var gamle, slitte og flekkete. Senga hadde flere flekker. Sengetøyet virket rent, men det hjalp lite når ikke hele senga (bare overmadrassen) var dekket av det. Dusjhodet så flekkete ut. Det kan ha vært vasket, men burde vært pusset blankt. Så godt som hele det store badegulvet ble fullt av vann og såpe ved dusjing. Den ene gardinen var på tur ned fra stanga. Jeg merker at jeg blir generelt skeptisk til renholdet på hele hotellet når slike synlige ting ikke er ordnet opp i.

2  Takk, Irenenm
Anmeldt 13. februar 2020

Hotellet har en svært begrenset menu (særdeles lite utvalg). Maten var meget kald ved servering, noe som gjorde matopplevelsen trist. Man må forvente et måltid med en serveringsklar temperatur til den prisklassen når to voksne må betale nærmere 600 kr. De ansatte gir ingen informasjon ved innsjekk annet enn å anvise rommet. Når man går forbi resepsjonen viserikke resepsjonistene interesse for sine gjester. Sengene på rommet har harde/vonde madrasser og putene er ennå mer grufulle. Disse er små (som pynteputer) og ikke som en vanlig sovepute. Hotellet har også begrenset med treningsapparat i innendørs treningsrom (utegymmet er dog bra og inneholder en fin aktivitetsløype). Det at man ikke har mulighet til å løpe på en tredemølle innendørs trekker veldig ned. Spa avdelingen med basseng er stort men vannet et grumsete og ser møkkete ut. Får man vannet i munnen smaker dette salt og svette. Noe som ikke er særlig delikat for et spa. Lysforholdene på hotellet er også dårlig. Uteplass/veranda/svømmebasseng er ikke opplyst. Det er også dårlig med lys på rommet/spiseområdet. TV på rommet har veldig begrenset med kanaler (ingen internasjonale/norske). Søppel på rommet ble heller ikke tømt på 2 dager. Synes dette stedet ikke fortjener å kalles et innbydende spa hotellet. Det er flere par som reiser hit og som ønsker et avslappende opphold, som i stedet blir veldig skuffet over stedet!

2  Takk, 499I123
Susanne Åhlund, Hotelldirektör på Vann Spa Hotell & Konferens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Hej !
Stort TACK för din feedback. Vi är glada att ni tar er tid att skriva till oss och lämna synpunkter. När det gäller maten så ska den självklart serveras varmt och det ska vara en härlig smakupplevelse. Jag ska prata med vår kökschef om vad som kan ha hänt under er vistelse.
Vi har beställt ett nytt löpband då det vårt nuvarande nyligen gått sönder ,så det är på gång. Vi har ett underbart utomhusgym som jag hoppas ni provade. Vårt spa består av saltvatten som är ett mycket uppskattat inslag där man slipper stark klorlukt och känslan av badhus.
Jag tar alla era synpunkter på allvar och tittar över dessa. Jag hoppas att få ser er som gäster här hos oss igen och hoppas då kunna leva upp till era förväntningar. Varmt välkomna tillbaka! Mvh Anna / Hotellchef Vann